ای بلای قلب من اولین نگاه تو مرا خلوت نشین سرای عشق کرد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

عاشق    شده ام      گناهم        ابنست

درد    دل       بی    پناهم          اینست

******************

   تا تو      نگاه   می کنی     کار    آه کردن است

 

جان به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است

***********************

اگر     مرا    صلا    زنی   بزن در    این   حوالی ام

 

نظر   به حال    من فکن ببین که در چه حالی ام

******************

وقت بنوشتن   لب  نقطه  به  زیرش بنهند

  

وین عجب نقطه  خال تو که بالای لب است

 

یارب این   نقطه  لب را   که  به   بالا  بنهاد

 

نقطه  هر جا  غلط  افتاد مکیدن ادب است

 

 

   

       زمستان   من      بهار     جان  فز ا       تو    

    

                          غزل     خوان    من     غزال    دل ربا   تو                                                                                                                                                                                   

 

          قصیده من     غزل   من   قطعه      هم    من   

   

                         دو  بیتی  های       شاد    و     جان    فزا    تو                                                     

                                                 

           منم     اندر    وفا       همچون       دو      مصرع                  

        

  چو     شعر     نو     ز      هر     قیدی   رها      تو         

 

اولین نگاه انجام عمر من بو د

اولین نگاه تومرا خلون نشین سرای عشق کرد

اولین نگاه تو مرااز شهر و دیار آواره کرد

اولین نگاه تو مرا عذای عشق آشنا ساخت

نخستین نگاهی،که مارابه هم دوخت
نخستین سلامی ،که درجان ماشعله افروخت،
نخستین کلامی،که دلهای مارا
به بوی خوش آشنایی سپردو،
به مهمانی عشق برد؛
پرازمهربودی
پرازنوربودم
همه شوق بودی
همه شوربودم

من عکس ترا به قاب ها

خواهم داد

 رویای ترا به خواب ها  

  خواهم داد 

تا   درد   مرا    جهانیان  

 

بشناسند

من نام تر ا   به آب ها

  خوا هم داد


چه خوش لحظه هایی که "می خواهمت"را


به شرم وخموشی ـ نگفتیم وگفتیم


دوآوای تنهای سرگشته بودیم

،
رها،درگذرگاه هستی

،
به سوی هم ازدورهاپرگشودیم


چه خوش لحظه هایی که هم راشنیدیم


چه خوش لحظه هایی که درهم وزیدیم


چه خوش لحظه هایی که درپرده ی عشق

،
چویک نغمه ی شاد،باهم شکفتیم


چه شبها،چهشبهاکه همراه حافظ


درآن گهکشان های رنگین

،
درآن بیکران های سرشارازنرگس ونسترن

،
یاس ونسرین

ازبسیاری شوق وشادی نخفتیم

 

و چه تلخ است ایام جانسوز و

 

عاشق کش جدایی

چون نگاه آخرین تو در جدایی  

 

به منای چنین تسلی می داد

 

می گفت که بعد ار این بخوابم بینی

 

پنداشت که بعد از او مرا خوابی هست

 

بگذار درد   دلم   را  با 

  مردمان عاشق بگویم


در دیده بجای خواب آب    است   مرا

 ازبس که به دیدنت شتاب اسنت مرا

 گویند  به  خواب تا به   خوابش   بینی 

  ای بیخبران    چه جای خواب است مرا   

 


نظرات شما عزیزان:

نسرین آذری تبریز
ساعت15:04---17 آذر 1395

سلام خسته نباشید از مطالب شاد و علمی ادبیسایت قشنگ تان وبویژه از اینکه

اشعار نغز و دلکش استاد کامران را در سایت پر از شور واحساسات چاب می کنید

بنده بقول معروف: هوادار نوام تا زنده باشم

پاسخ:

نسرین جان از ابرار لطفتان سایت علاقه وافرتان

به اشعار استاد دیندار(کامران)

از شما بسیار متشکریم موفق باشید
-



نهالستان سبزینه
ساعت22:36---16 آذر 1395

سلام
در صورت امکان لینک سایت نهالستان سبزینه به آدرس

www.enahalestan.ir در سایت خودتون بذارید.
از سایت پر از احساستون ممنون.

پاسخ:

مدیریت محترم سایت نهالستان سبزینه سایت شما لیک شد موفق باشید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 1 فروردين 1397 | 4:44 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.