آتش زیر خاکستر

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

     

آتش زیر خاکستر

 

 

 

 اشک غم    جاری  شد  از چشمان  من             

       

    کس  نشد در    شام غم      مهمان  من                  

      

آسمان    دیده ام        ابری            شده               

          

         سیل  ویران      گر    بؤد       باران     من                      

              

        

         ذره ام       اندر      چهان         پر           تپش                     

              

         

        شد     قیامت     لیک     از  جولان       من                     

              

        

                 آذر خشم    یا    که   باد      سر      کشم                                                                                             

                 

        خود      عیان   ساز د   ترا   طوفان      من                                

                               

          آتشم    در      زیر      خاکستر           نهان                                                                                  

               

         شعله      شعرم     بؤد     برهان    من                                                  

                 

   

 

       من   نخواهم    بی     تو   فردوس   برین                        

            

 

            کوی     وصلت        روضه       رضوان   من                                           

                

                     

              نام     تو         زیبا   ترین       فصل     غزل                                                                                     

 

         وصف  تو    سر     مطلع     دیوان     من                               

                 

 

              شعله    می روید       ز     اشک       دیده ام                                                                                  

                        

              د ر       زمین      عشق      بی      پایان   من                                                                                              

         

     در    نمی یابند       کامران     مرا                           

     

فصل یخ   بندان   بود  دوران    من                         

 

 

           


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 5 آذر 1395 | 11:55 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.