چند لطیفه و اس های خندون فقط برای شما.......

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

چند لطیفه و اس های خندون

فقط برای شما.......

 

فراق سخت است

وانتظار سخت تر از مرگ است

ولی امید معجزه عشق است پس:

ای که گفتی هیچ مشکل

چون فراق یار نیست

گر امید وصل باشد

همچنان دشوار نیست

(( هر چند دورم از تو

میخواهمت همیشه ))

 

 *************************

 

ای مردمان بگویید آرام

جان من من کو

راحت فزای هر کس

محنت رسان من کو

هر کس به خانمانی

دارند مهربانی

من مهربان ندارم

نامهربان من کو

           ************

قلب من شیشه ای است

که با سنگ فراق

تو سخت می شکند

 ولی داد وفریاد نمی کند

پس بدان:

اینقدر صبر که دارد؟

که خورد سنگ و ننالد

                      تو زدی سنگ به قلبی

که در آن عشق نهان بود

 

      ***********

جیف نون ناگهان برخاست

و و با صدای بلند گفت:

اگر نامهربان بودیم رفتیم

وگر بار گران بودیم رفتیم

شما که همزبان دارید بمانید

که ما بی همزبان بودیم رفتیم

دوستاش با ناراحتی گفتند گجا میری

حیف نون گفت:

ای بابا یه جوری شدم.......

میرم .....دستشویی

 

 

دروادی عشق واله

وسرگردان به

دنبال تو هستم تو اولین

وآخرین عشق منی

توئی عشق جاودانه من

           

اینک اینجا گل من،

عاشق دیونه ات مینالد

 

  ****

 

 

 

به غصنفر میگن شنیده ای

یکی را به ده

راه نمی دادن

سراغ کدخدا را می گرفت

غصنفر جواب میده:

حتما می خواسته

ار دست مردم به کدخدا

شکایت کند

یارو میگه برو بابا من میگم

نره اون می گه بدوش

غضنغر میگه یه گاو

ماده یهش میدادید

اون وقت می دوشید

 یارومیگه بابا تعطیله

غضنفر

میگه نه فردا مدرسه ها بازه

*************************

بیچاره مشدی

حسن کافه سی رو میگم

پس از یه عمر بی پولی

و دریدری پول نداشت

که غذای حسابی بخورد

وقتی هم پولدار شد

افتاد تو زخم معده

و خوردن هم یادش رفت

*******************

به یکی میگن یه موجود نام ببر ، میگه يخ ... ،

میگن آخه یخ که موجود محسوب نمیشه ،

میگه چرا من خودم صد بار دیدم

نوشتند یخ موجود است

 ****************************

دو تا تنبل دراز كشيده بودند

يكيشون داشته خميازه ميكشيده

اون يكي ميگه داداش تا دهنت

بازه لطفا اين اصغر ما رو هم صدا كن

 **********************************

یکی  ميره خواستگاري،

دختره سبيل داشته، بهش ميگه:

 چرا سبيل داري؟

دختره ميزنه زير گريه، طرف

می خواسته دلداريش  بده ميگه:

مرد كه گريه نمي‌كنه!!

 ****************************************

 

 

 

نشد از یه ورزشکار بپرسن

به تیم ملی میرسی ؟!

بعد اون نگه :

آرزوی هر بازیکنیه که پیرهن

تیم ملی رو بپوشه

من هم از این قاعده مستثنی نیستم

.**********************

اگه از بچگی به جای سیگار بهمون

می گفتن مسواک ضرر داره

الان هیچکس دندون درد نداشت

همه دور هم جمع میشدیم

یواشکی مسواک میزدیم !

 

**************************

 

شصت بار بگو ساندویچ و

برای هشت نفر بفرست

شب خواب پیتزا میبینی؛

نخند یک نفر

کوتاهی کرد شب

خواب ماست و خیار دید !

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

غضنفر از دوستش میپرسه : توک چشم کجاست؟

دوستش میگه چشم که توک نداره
میگه:پس چرا خواننده میگه توکه

چشمات خیلی قشنگه؟؟؟

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

ادبیات آقایون هنگام زمین خوردن خانم ها:
دوران نامزدی: الهی بمیرم چیزیت که نشد؟
۱سال بعد ازدواج: عزیزم،بیشتر مواظب باش!
۳سال بعد: مگه کوری؟جلو پاتو نگاه کن!
۵سال بعد: آخیش،دلم خنک شد

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

سه تا بهترین خوابیدن های دنیا:

۱٫خوابیدن رو پای مامان وقتی کلی خسته ای

۲٫خوابیدن رو شونه ی عشقت وقتی کلی تنهایی

۳٫خوابیدن با چشمای باز وقتی استاد داره درس میده

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

آیا میدانید "شب بخیر" در آخر بعضی اس ام اس ها

مساوی با "خفه شو دیگه " است!؟

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

از دفتر خاطرات یک دختر ترشیده: کــارهایی راحت تــر

از پیــدا کردن یــه " مــرد خوب " هم هست ؛

مثل پریــدن از بالای بــرج میلاد!

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

عاشقانه ترین حرف دوران نامزدی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اول تو قطع کن

 

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

 

بابا تورو خدا این ناف یه جور قیچی کنید

که بعدش گود نشه همش آشغال بره توش.

با تشکر از جراحان محترم

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

سلام خوبی؟ شمارتو دادم به همون پسره میخواد زنگ

بزنه بهت باهاش حرف بزن.ازت حسابی تعریف کردم

(ستاد ایجاد استرس در دختران منتظر)

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

این خرٍ درونمه که دوست داره !

وگرنه میدونی که خودم ازت متنفرم !

 

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

 

اگر داری زنی زشت و دغل باز

تو نیکی میکن و در دجله انداز

بکن خود را خلاص از دست آن زن

که ایزد در خیابانت دهد باز !

 

 

 

 

 

خانه ی دل جای بیگانه نیست ،

 

زود بیا تو میخوام درو

 


ببندم

 

ممکنه ما گلی رو دیر یاد کنیم ، اما محاله

 

عطر خوشش رو از فضای دلمون پاک

 


کنیم

****

در دفتر زندگیت برای سفید ماندن صفحه ی

غصه هات همیشه دعا

 


می کنم

 

من به خط و خبری از تو قناعت کردم /

قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست

 

 

 

***********************

 

 

وحشت از عشق که نه ،

ترسم از فاصله هاست

وحشت از غصه که نه ،

ترسم از خاتمه هاست

ترس بیهوده ندارم ،

صحبت از خاطره هاست

صحبت از کشتن ناخواسته

عاطفه هاست

کوله باری پر از هیچ ،

که بر شانه ماست

گله از دست کسی نیست ،

مقصر

دل دیوانه ی ماست

*********************

چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی

کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود

انتظــارت را میـکشـــــد

چــه شیــــــرین اســـــت

طعــم پیامکی کــه میگـــوید :

” کجایـی” …..؟

* * *

به گمانم یادت پنجره ی

احساسم را میکوبد

چرا که در دلم  هوای 

  دلتنگی   به پاست

* * *

می‌دانی ؟

تنها دلیل این‌همه دیوانگی‌هایم

این‌ست که نمی‌خواهم

مدیون و گناهکار

روزی کشیده شوم

به دادگاه آرزوهایم‌!

* * *

من که نباشم دنیا یک “من”کم دارد

تو که نباشی من یک “دنیا” کم دارم

با شعرهای تو

با باران مشاعره کنم

و بند نیایم

* * *

شیرینم تـقصـیر تـــو نیـست …

حـتمـاً اشـتبـاه از متـصـدی ِ آرزوهـا بـوده

کـه تـو نصـیب دیــــــگری شـدی …!

* * *

فاصله گرچه دست های ما

را از هم جدا کرد

ولی خوشحالم که جـرات ندارد به

دل هایمان نزدیک شود

* * *

می گویند موقع مرگ

همهء زندگی مثل فیلم از جلوی

چشم آدم رد می شود

به فیلم زندگی ام که فکر میکنم

به مردن علاقه مند می شوم

شاید

آن موقع یک بار دیگر دیدمت!!

* * *

ما با دلمان هنوز مشکل داریم

صد سنگ بزرگ در مقابل داریم

معشوق خودش می بُرد و می دوزد

انگار نه انگار که ما دل داریم !

* * *

چه خوش خیال است ، فاصله را میگویم ،

به خیالش تو را از من دور کرده

 

نمیداند جای تو امن است ،

اینجا در میان دل من

* * *

اشکم ولی به پای عزیزان چکیده ام

 

خارم ولی به سایه ی گل آرامیده ام

 

با یاد رنگ و بوی تو ای نوبهار عشق

 

همچون بنفشه سربر گریبان کشیده ام

 

 

*************

چه دو حرفیه وسوسه انگیزیست …


این من!
نه در پی عشق است

نه تشنه ی مهربانی


فراری از پسران مانکن پرست

و دختران آهن پرست …


فقط برای خودم هستم…

 

خود خودم ! مال خودم !


صبورم و عجول !!


سنگین و سرگردان !!

 


مغرور …


با یک پیچیدگی ساده و مقداری

بی حوصلگیه زیاد !!!

 


و برای تویی که چهره های رنگ شده

را می پرستی

نه سیرت آدمی ؛ هیچ ندارم

 


راهت را بگیــر و بـــــــرو

 


حوالی ما توقف ممنــــوع است

                                          

 را آرزو نخواهم کرد ، هیچ وقت !


                      تو را لحظه ای خواهم پذیرفت                  

                  

که خودت بیایی

 

 

، با دل خود نه با آرزوی من

 

                                                                              

همیشه با من  باش

                                                                            
هیچکس عاشقانه تر از من

 


نمی تواند


تو را بسراید

در تمام لحظه هایم
تکرار می شوی ،
اما
تکراری نمی شوی…


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 1 دی 1395 | 11:2 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.