استاد رحیم دیندار( کامران)ماه هم روءیت.... و تو نیامدی . . .من بیتو خون گریستم ........

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

ماه هم روءیت شد و تو نیامدی . . .

ا ی   کرده   جا   به     دفتر   و دیوان نیامدی

من بیتو   خون   گریستم   ای   جان   نیامدی

زندان    نموده اند   به   من   شهر خویش ر ا

یکدم   به    دیدنم    تو    به     زندان    نیامدی

به لبم رسید جانم تو    بیا    که    زنده   مانم

پس از آنکه من نمانم به چه کار خواهی آمد

چه حال مزخرفی دارم من . . . !
نه می تونم تو رو دوست داشته باشم ، نه غیرِ تو رو . . .

    این روزها . . .
خستگی هایم با هیچ چیز در نمى رود !
با هیچ چیز !

   پرنده ی مهاجری که مقصودش کوچ است؛

به ویرانی لانه اش فکر نمی کند!

 ابراهیم( س)که نیستم میگذاری میروی …

این آتش نبودنت بر من گلستان

نخواهد شد !!!

رهایم کردی چرا که برهنگیت را نجوییدم ،

بوسه هایت را نطلبیدم و طعم گناه را نچشیدم !
رهایم کردی چرا که عشق ورزیدم !

غمگینم همانند پرنده ای که به دانه های

روی تله خیره شده و به این فکر میکند که چگونه بمیرد ؟
گرسنه و آزاد یا سیر و اسیر . . .

 

درد یعنی هر شب بهت یاد آوری کنه که موندنی نیست

 

و بینتون فقط یه دوستی ساده ست ، همین !

 

برای یک ماه نبودنت را سکوت می کنم !


سحر با یک عکس ، افطار با یک خاطره . . .

 

دلم میخواد ببینمت بازم بخندی تو نگام

 

آخه فقط تو میدونی از زنده بودن چی میخوام

 

دلم بهم میگفت تورو میشه یه جور دیگه خواست

 

 آخه فقط قلب توئه که با من اینقدر سر به راست

 

از تو دلگیرم که نیستی کنارم ..

  من دارم می‌میرم تو کجایی من باز بی قرارم

 

میدونی جز تو کسی رو ندارم ..

 

 باورم نمیشه اینقدر آسون رفتی از کنارم

  

»» تنها رفیق ماندگار (خاطره هاست)

 

برگا همه ریختن خزان شد و در زمستان هم برای

عاشقان در بند بلا و هجران ابر غم  بارید و دارد

بهار می شود

, کم کم باید بارو بست

 

 باید برگردیم خونه هامون ساک به دست ,

چیزی که مونده یه خاطرست...

 

 

به  خون ریز  اهل  یلا میروی

مرا میگذاری کجا میروی

تیر و کمان  گرفته ای  سوی  شکار می روی

صید تواند   عالمی   بهر      چه کار  می روی

 


نظرات شما عزیزان:

سهیلا شهباز تهران
ساعت19:07---28 دی 1395

سلام اشعار سایت زیبایتان مخصوصا شعر های استاد کامران

بسیار دلنشینند لطفا بازم از اشعار تازه وی در سایت درج کنید

ممنون از شما


پاسخ:

سهیلاجان حتما به در خواست

شما اقدام خواهیم کرد

ممنون از شما



زهرا از شهرستان عجب شیر
ساعت19:04---28 دی 1395

مطالب سایت پرشور تان هم شادی بخش

و هم آموزشی و آموزنده هستند

پاسخ:

زهرا جان ما سعی می کنیم مطالب سایت

متنوع و اثر یخش و مورد رضایت بازدید کنندگان

محترم واقع گردد

از دقت توجه شما بسیار ممنونیم با تشکر
-
-



فرشاد سعیدی تبریز
ساعت22:10---26 دی 1395
من سایتی بهتر از سایت شما در طول عمرم ندیده ام

پاسخ:

یاسلام از علاقه و اظهار لظف شما ممنونیم


پریوش مهردادی از اردبیل
ساعت21:50---26 دی 1395

بی نهایت سایت قشنگی است

به من هم سر بزنید

پاسخ:

پریوش جان با تشکر از بازدید تان

حتما به سایت شما سر می زنیم

-



فرشاد سعیدی تبریز
ساعت21:27---26 دی 1395

من سایتی بهتر از سایت شما در طول عمرم ندیده ام

پاسخ:

یاسلام از علاقه و اظهار لظف شما ممنونیم



کوثر ملاحی از کرج
ساعت21:25---26 دی 1395
سلام مطالب واشعار سایت وزین و

پر محتوای شما

نه تنها همتایی ندارد هر دو سه مطلب جدید

که

در سایت می گذارید در ایران

و حتی جهان بی نظیر است

احسن به این تلاش بسیار بسیار....

شما و آفرین

و سپاس بی نهایت به شما

پاسخ:

کوثر جان هدف جلب رضایت شما

عزیزان می باشد ار ابراز محبت

و قدردانی شما مایه خوشحالی

و کمال امتنان از شما

عزیز و گرامی است

همیشه موفق

و شیرین کام باشید
-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 فروردين 1397 | 11:59 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.