چگونه می توان باکمترین سرمایه حتی بدون سرمایه ثروتمند شد و نیز با تلاش علمی هم به مقام ثروت و

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

چگونه می توان باکمترین سرمایه

حتی بدون سرمایه ثروتمند شد

و نیز با تلاش علمی  هم به مقام

  ثروت و شهرت   جهانی رسید

 هزاران ثروتمند وجود دارد

و مابه عنوان مثال عکس دو سرمایه دار

که فقط با تلاس  ثروتمند شده اند درج می کنیم

"آمانسیو اورتگا،" مؤسس شرکت ایندیتکس

و مالک فروشگاه های زارا با   67 میلیارد دلار ثروت دومین

فرد ثروتمند جهان و ثروتمندترین فرد

در اسپانیا معرفی شده است.

"جف بزوس،" مدیر عامل و مؤسس آمازون و "مارک زاکربرگ،"

مؤسس شبکه اجتماعی فیسبوک برای نخستین بار در فهرست

10 میلیاردر برتر جهان قرار گرفتند. با 31 سال،

جوانترین فرد محسوب می شود.

هر گاه خبرهای بد را به عنوان یک نیاز

به تغییر و نه یک خبر منفی پذیرفتید،

شما از آن شکست نخورده اید ،

بلکه چیزهای تازه ای از آن آموخته اید.

 

چگونه بیل گیتس

 

بدون سرمایه،

ثروتمندترین

فرد جهان شد؟!

 بیل گیتس در سن ۴۳ سالگی ثروتمندترین مرد جهان بود

. او از سن ۲۰ سالگی تاکنون رئیس شرکت مایکروسافت بوده است.

گیتس با دگرگونى مایکروسافت و تبدیل آن به یک بازیگر مهم در صنعت

کامپیوتر و استفاده از جایگاه برتر جدید براى ایجاد بسترى جهت رشد خیلى

زیاد در برنامه‌هاى کاربردى فکر خود را نشان داد. گیتس از همان ابتدا

و خیلى زود دریافت که اگر بخواهد فکرش را به نتیجه برساند، لازم

و ضرورى است که یک استاندارد صنعتى ایجاد شود. او همچنین

مى‌دانست که اگر هرکسى زودتر و قبل از همه‌ به آنجا برسد فرصت

و شانس مهم‌ترى براى داشتن قدرت در صنعت کامپیوتر خواهد داشت.

ثروت گیتس به اندازه ای است که خارج از درک ما است

و این خود هم مایه رشک ما است و هم کنجکاوی ما را بر می انگیزاند

افراد ثروتمند، از سوی دیگران جالب و مورد توجه به نظر می رسند

چرا که باور عمومی

بر این است که برای رسیدن به نقطه کنونی شان، زحمت کشیده اند.

  نویسندگانی

که سرمایه دار

جهانی شدند

خیلی زیاد است

ما فقط به دو نمونه

اشاره می کنیم

نویسنده آمریکایی اِستفنی میر در سال 2005، رمان خون آشامی

و یکی از بهترین آثار خود یعنی "گرگ و میش" یا همان

Twighlight  را روانه‌ی بازار کرد. در طول سه سال، میر موفق شد 50 میلیون

نسخه از این کتاب را به فروش رسانده و به عنوان پول‌سازترین نویسنده

سال 2008 انتخاب شود. این رمان و دنباله‌هایش ماه نو، کسوف

و سپیده دم به یکی از محبوب‌ترین کتاب‌ها در میان قشر نوجوان و جوان

تبدیل شدند. تا کنون بیش از صد میلیون نسخه از  این رمان خون آشامی

در جهان به فروش رسیده است، همچنین  مجموعه فیلم‌هایی که

با اقتباس از این کتاب ساخته شدند نیز، به نوبه خود به فروشی

خیره کننده دست یافتند. اکنون بلّا، ادوارد و دیگر شخصیت‌های این کتاب

برای دوست داران ادبیات تخیلی نام‌هایی شناخته شده هستند.

مجموعه این عوامل دست به دست هم داده و این نویسنده را به

چهره‌ای شناخته شده، محبوب و ثروتمند تبدیل کردند. میر که

در سال 2010  بالغ بر ۵۰ میلیون دلار ثروت داشت،  با مدیریتی

حساب شده و تنها در طول چهار سال ارزش خالص دارایی خود

را به ۱۲۵ میلیون دلار اِرتقا داده و رتبه دهم فهرست ما را از آن خود نمود.


دین کونتز (Dean Koontz)

نویسنده‌ی سرشناس آمریکایی دین کونتز با اسامی متعددی شناخته می‌شود،

اسامی همچون آرون وولف، دیوید اَکستون و لی نیکولز. آثار کونتز

بیش از هر چیز بر پایه‌ی تعلیق و هیجان متمرکزند، هیجانی که رگه‌هایی

از ادبیات علمی- تخیلی و ترسناک را نیز در خود دارد. همچون دیگر

نویسندگان نامی، کارهای او نیز دست مایه ساخت فیلم‌های

متعددی بوده  که از آن جمله می‌توان به  مخفیگاه

(hideaway)، کثرت (Intensity)، یگانه بازمانده

(Sole Survivor) و رودخانه سیاه (Black River)

اشاره کرد. در سال 1968  بیش از 450 میلیون نسخه از کتاب‌های او

در سطح جهانی به فروش رسید، رقمی که او را در فهرست نویسندگان

برتر نیویورک تایمز قرار داد. امسال نیز کونتز با بیش از 145 میلیون دلار ثروت،

به عنوان یکی از  نویسندگان و رمان نویسان ثروتمند و مطرح جهان انتخاب شده است.


مطالعه زندگی ثروتمندان

و آماری که از این

تحقیق به دست آوردم

،

 

مطالعه زندگی ثروتمندان و آماری که از این تحقیق به دست آوردم

 

 

 

 

نشان داد بیش از ۹۰ درصد از افراد موفق و ثروتمند جهان در

خانواده ای نامناسب، محیطی نامناسب و شرایطی نامساعد بزرگ شدند…

این موضوع یک قانون بزرگ را به ما یادآوری می کند که

زندگی در شرایط سخت، خواسته هایی را در وجود انسان

متولد می کند… یعنی همیشه مهم ترین دلایل موفقیتِ ما مشکلاتی

هستند که با آنها برخورد می کنیم… تمام پیشرفت های جهان، حاصل

روبرو شدن با یک مشکل بوده است…

این چیزی است که من آن را ارزش تضاد می نامم

نکته اساسی ماجرا اینجاست : وقتی تغییر جهتِ شما از ناخواسته

به سمت خواسته، از مدارِ کمبود به سمتِ مدارِ فراوانی ثروت آغاز

می شود که بتوانید تمرکز خود را از فقر، نگرانی درمورد هزینه هایی

که دارید، نداشتنِ ثروت و کمبود بر می دارید و تنها به ثروتی

توجه کنید که قرار است به زودی وارد تجربه زندگیِ شما شود… 

این مهم ترین برهه ای است

که باید آنرا به درستی بگذرانید تا آرام آرام مدارتان را تغییر دهید…

درست است که تا کنون بخاطر دیده ها، شنیده ها و رفتارهای پدر و مادر،

معلمان و جامعه ناآگاهانه باورهای محدود کننده ای در ذهن شما

ایجاد کرده است، اما همه ی ما توانایی تغییر باورهای مان را داریم…

یکی از بهترین راه ها برای ایجاد باور قدرتمندکننده، استفاده از

قدرت عبارتهای تأکیدی است… 

سرمایه دار شدن

یک راننده تاکسی

در زمانِ شروع تغییرِ باورهایم

، من فقط یک راننده تاکسی بودم… آن زمان با اندک پس اندازی

که داشتم، یک رکوردر صدا تهیه کرده و جملاتی مناسب را با صدای

خودم ضبط کرده و در طول مسافر کشی با تاکسی، به تنها چیزی که

گوش می دادم و توجه می کردم،

همان باورهایی بود که دوست داشتم در ذهنم ایجاد شود…

شاید در واقعیتِ آن روزها، فقط یک راننده تاکسی به نظر می رسیدم،

اما آگاهانه با گوش دادن به باورهای قدرتمند کننده ای که

با صدای خودم ضبط کرده بودم، توجه و تمرکز خود را از این

واقعیتِ تلخ برداشته و بر روی چیزی گذاشته

بودم که می خواستم در زندگی تجربه نمایم…

و آنقدر به این کار ادامه

دادم که آن باورها در ذهنِ من شکل گرفت… سپس

جهان آرام آرام شغلِ من، شهرِ من و حتی کشورِ من را تغییر داده و

در مداری قرار داد که توانستم با ایده های ثروت آفرین ملاقات کنم…

این اتفاقات یک شبه و به یکباره رخ نداد… چون باورهای من یک شبِ

به وجود نیامده بود… باورهای من حاصل باورهای پدرم و زندگی

سالیان چند نسلِ گذشته ی من بود که به من رسیده بود، اما

تصمیم گرفتم آرام آرام آنچه را باور کنم که به من قدرت می دهد…

من فراوانی جهان را باور کردم… باور کردم هر فردی به منبع فراوانی

و ثروتِ جهان دسترسی دارد … باور کردم فرصت های زیادی برای

ثروتمند شدن وجود دارد… باور کردم هرچه افرادِ بیشتری

ثروتمند می شوند، فرصت ها برای ثروتمند شدن بیشتر می شود…

باور کردم هر فردی که ثروتمند تر است، نزد خداوند محبوب تر است …

باور کردم حتی خداوند بیشتر از ما می خواهد که ثروتمند شویم زیرا هر

چه بیشتر ثروتمند می شویم، بیشتر به رشد جهان کمک می کنیم…

من فهمیدم که به اندازه ای به منبع ثروتِ جهان

دسترسی خواهم داشت، که آن را باور می کنم…

 


نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت16:47---14 بهمن 1395

خیلی به مدیر فیس بوک حسودیم میشه

پاسخ:

 مرحان جان برای رسیدن به جایگاه بالا باید  همت

وتلاش کرد چون او هم یک انسان معمولی است

که با تلاش توانسته در جهان برای خود جایگاهی

بزرگ باز کند پس تلاش رمز موفقعیت  همگان

است با اراده و همت کردن می

توان به اهداف عالیه رسید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 فروردين 1397 | 11:28 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.