مطالب عاشقانه ناب

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

ﺍﺯ ﮔﺮﻩﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﺷﻤﺎﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮔﻠﻪ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ،

ﺩﺭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻟﺤﻈﻪﺍﯼ ﮐﻪ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﺁﻣﺪﻡ،

ﮔِﺮِهی ﺑﻪ ﻧﺎﻓﻢ ﺯﺩﻧﺪ، ﮐﻪ ﻣﻌﻨﺎﯼ

ﮔﺮﻩ ﺭﺍ ﺑﻔﻬﻤﻢ!

ﻫﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮔﺮﻩ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺑﺪﯼ ﻧﺪﺍﺭﺩ…

ﺷﺎﯾﺪ ﺣﮑﻤﺘﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﮔﺮﻩﻫﺎﺳﺖ!

ﺑﺎ ﺧﻮﺷﺒﯿﻨﯽ ﻭ ﺻﺒﺮ، ﻫﺮ ﮔﺮﻩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺭﻧﮕﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺮﻩ ﺑﻌﺪﯼ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻡ ﻭ

ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺷﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ ﺁﻧﭽﻪ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺭﻗﻢ ﺯﺩﻩ ﺩﺍﺭﻡ…

ﺷﺎﯾﺪ ﺭﻭﺯﯼ ﺑﺮﺳﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﮔﺮﻩ ﻓﺮﺷﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﺒﺎﻓﻢ…

ﻓﺮﺷﯽ ﮐﻪ ﺧﺎﻟﻖ ﻫﺴﺘﯽ ﻧﻘﺸﻪ ﺍﺵ ﺭﺍ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﻭ ﻣﺮﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﻓﺘﻨﺶ ﺑﺮﮔﺰﯾﺪﻩ…

ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩ ﻭ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﻻﺯﻡ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﻦ ﺩﯾﺪﻩ ﻭ ﻣﻦ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ

ﺷﮑﺮﮔﺰﺍﺭﻡ…

 

دلنوشته های زیبا و پر معنی

حال دلت که خوب باشد

همه دنیا به نظرت زیباست

حال دلت که خوب باشد

حتی میشوی همبازی بچه ها

و چقدر لذت دارد

که آدم حال دلش خوب باشد

حال دلتان همیشه خوب…

چه کنم حرف نگفته زیاد دارم

ولی مثل حرف توی دلم ماندی

 

 

به عاشقان و معشوقه های شهر بگویید

 

 

دلبری برای یکدیگر را...

بگذارند به وقت تنهاییشان!

خیابان،مترو و تاکسی جای دست کشیدن روی ابرو...

سر روی شانه گذاشتن. و لمس شال و گیسو نیست...

شاید یک نفر چشمانش را بست...

شاید یک نفر خاطرش پر کشید...

شاید یک نفر دلش رفت...

شاید یک نفر دلش تنگ شد

 

شعر و اشعار کوتاه و زیبای عاشقانه رفتن

گاهی باید از همه چیز دل کند و رفت !

باید پلهای پشت سر را خراب و کرد

و هیچ راه برگشتی هم باقی نگذاشت !

حتی اگر دوستش داشته باشی

 

متن و اشعار عاشقانه احساسی

تو مرا یاد کنی یا نکنی

باورت گر بشود ، گر نشود

حرفی نیست

اما "نفسم می گیرد

در هوایی که نفس های تو نیست

سهراب سپهری

 

شعرای عاشقانه و احساسی کوتاه تنهایی

برف و بارون که بیاد

این زمستون که بیاد

میدونی تنهایی هام چند ساله میشه؟

 

شعر های عاشقانه احساسی

دنیای من به دو بخش تقسیم می شود

روزهایی که نبودی

روزهایی که نخواهی بود

 

اشعار و نوشته های عاشقانه کم نیاوردن

یه وقتایی حال و حوصله هیچیو نداری

تو خودتی

داغونی درد داری سختی میکشی

اما نباید کم بیاری

این زندگی دوزار ارش غم خوردنو نداره

اینو بدون, این نیز میگذرد ...

 

زیباترین شعر و نوشته های عاشقانه رمانتیک غمگین

 

 

ــــــــــم برا روزایی که نمیشناختمت تنگ شد

 

ه!!!

 

 

 

روزایی که بهم میگفتیم شما!!!

روزایی که دسته همو نمیگرفتیم از خجالت!!!
روزایی که اگه میخواستیم بغله هم بشینیم یه وجب بینمون فاصله بود!!!
روزایی که اسمه همو بی دلیل صدا میکردیم تا اون (جانم) رو بشنویم!!!
روزایی که از یه ثانیه بعدمون خبر نداشتیم ولی برا چند ماهه بعدمون حرف میزدیم!!!

روزایی که از کجا تا کجا میرفتیم تا فقط چند دقیقه همو ببینیم!!!
روزایی که هرروز از هم میپرسیدیم چقدر دوسم داری؟؟؟ تنهام نمیزاری؟؟؟

روزایی که اسمه همدیگرو همه چی سیو میکردیم جز اسم خودمون!!!
روزایی ک تو بارون منتظرت بودم!!
روزایی کـــــــــه…..
کاش هیچوقت نمیشناختیم همو!!!
من که باختم!!! توام باختی؟!! کی برده پس؟؟؟
این دنیای نامرد

 

این روزهــــا زیادی ساکتــــ شده ام

حرفــــ هایم نمی دانم چــــرا به جای گلــــو ،

از چشــــم هایم بیرونــــ می آیند . . .

دگر درد دلم درمان ندارد…

 

مسیر عاشقی پایان ندارد..

 

مرا در چشم خود آواره کردی..

 

نگاهت دور برگردان ندارد…

متن های عاشقانه غمگین

 

من از چشمات دل کندم
با اینکه زندگیم بودی
میدونستم یه روزی میری
ولی نه به همین زودی
من از رویات خط خوردم
من از چشمه تو افتادم
چقد اسون دل کندی
چه راحت بردی از یادم

به دنیای تو وابستم
ولی رد میشیم از حسم

باید باور کنم رفتی؟
میدونم اخره قصه ست.

 

 

 

یـکـی بـه مـن بـگـه چـطـور بـه ایـن مـخـاطـبِ خـاص بـفـهـمـونـم پـشـیـمـونـی دیـگـه فـایـده نـداره..؟
اون روزی کـه خـواسـتـی بـــری عـَربـده مـی زدم نـــــرو.. نـمـی تـونـم .. مــیمــیــرم.. بـمـون
نـدیـدی.. نـدیـدی..
جــلـو روت خـودمـو مـی زدم نـرو.. فـکـرشـم دیـوونـه ام مـی کـنـه..نــــــرو
نـفـهـمـیـدی.. نـشـنـیـدی..
حـالـا چـه فـایـده داره.. چــیـزی از مـن نـمـونـده..مـی بـیـنـیـد چـطـور بـلـده آتـیـشـم بـزنـه؟
لایــــــــــک= چـی مـیـشـه وقـتـی کـه تـنـهـام،تـویِ اوجِ گـوشـه گـیـری
تـــو بـیـای آروم کـنـارم،دسـتـایِ مـنـو بـگـیـری؟
چـی مـیـشـه وقـتـی کـه نـیـسـتـم بــِری گـوشـه ی اتـاقـت،از رو دلـتـنـگـی مـثـلِ مـن گـریـه هـا بـیـان سـراغـت؟
چـی مـیـشـه بـشـنـوم از تـــو، کـسـی غـیـرِ مـن نـداری، خـیـلـی دوسـت دارم بـجـز مـن بـه کسـی مـحـل نـذاری..
خـلـی دوسـت دارم تـو ایـن عـشـق حـِـس کـنـم پـایِ تـو گـیـرِ، تـا بـهـت مـیگـم خـدافـظ دوسـت دارم گـریـه ات بـگـیـره..
چـی مـیـشـه واسـه یـه بـارم چـشـم بـه راهِ مـن بـشـیـنـی،یـا شـبـا وقـتـی کـه خـوابـی ، خـوابـایِ مـنـو بـبـینـی؟
خـیـلـی حـرف تـو قـلـبـم هـَس ، هـنـوزم کـه هـنـوزِ، نـمـی خـوام اصـلا بـدونـی کـه دلـت واسـم بـسـوزه..
دوسـت دارم بـعدِ یـه چـن وقـت کـه مـنـو نـدیـده بـاشـی، وقـتـی کـه بـیـای سـراغـم بـه خـــــــودت رســـــــــیـــــــــده بـاشـی……..
دیـگـه مـن حـرفـی نـدارم، ای خـــــــــدا بـه مـن نـظـر کـن..
حـرفـایِ مـونـده رو قـلـبـم رویِ احـسـاسـش اثــر کــن..
مـــشـــکــلــم ایـــنـــه کــه جـــز تـــو هـیـچـکـسـی رو دوسـت نــدارم…..

 


 چـقـد دلـم تـنـگ شـده…
واسـه زمـانهـایـی کـه خـیـلـی خـسـتـه بـود، اسِ آخـر شـب:
"بـا غـلـط امـلـایـی کـه مـعـلـومـه چـشـاش داره آلـبـالـو گـیـلـاس مـی چـیـنـه" مـن اومـم ،لـالـا دارم، زیـاد..
مـن: خـوش اومـدی جـون مـن،قـدم رو چـشـمـام گـذاشـتـی عـشـقـم..لـالـا بـدون مـن؟ بـیـا سـرتـو بـذار رو پـام
اونـم بـگـه:بـدون تــو نـَه ..بـرام لـالـایـی بـگـو..
مــن:لالا لالا گل پونه ، کیان اومد توی خونه… لالا لالا گل پسته کیانی خسته ی خسته..
لالا لالا گل لاله کیان اومد با صد ناله.. لالا لالا گل فندوق کیان رفته توی صندوق..
لالا لالا گل بادم بخواب جونم بخواب آروم……………………
دیـگـه جـواب نـده.. بـیـهـوش بـشـه
لایـــــــــک=لالالا خواب بدون تو حرومه؛دیگه کار منو قلبم تموتمه..
لالالا خوش باشی رویایی نازم؛دیگه نیستم واست شعری بسازم…

 

الهی که همیشه شما و عزیزانتون سلامت باشید.
اما هیچ لحظه ای زیباتر از اون لحظه نداشتم که حریق منزل رفته بودیم.. سقف کاذب داشت.. حریق سریع رشد کرد و به سقف رسیده بود.. نصفشم خراب شده بود ریخته بود رو سر یه دختر بچه ی ناز..
سریع حریق رو مهار کردیم و دختر بچه رو آوردیم بیرون..
بغلش کردم و از خونه دورش کردم.. تو هوای آزاد لباس حریقمو انداختم رو زمین و دراز کشید..
گفتم : اسمت چیه؟
بچه شوکه شده بود و نمی تونست حرف بزنه..
تو این جور مواقع باید ارتباط غیر کلامی برقرار کنیم"جُزی از کارِ"
آروم نوازشش کردم.. دست و صورتش رو تمیز کردم.. یهش لبخندِ با اطمینان زدم که خیالش راحت باشه.. همونجوری که خودمو تو چشمای زیباش می دیدم، لباشو تکون داد که حرف بزنه ..
دستاشو بوسیدم .. آروم گفت: دوســـِت دارم…

 

زیبـــــا هـــوای حوصله ابـــری است . . .

چشمــــی از عـــشق ببخشـــایم . . .

تــــا رود آفتــــاب بشویـــــد ،

دلتنگــــــی مــــــرا . . .

هنـــــوز عشق ،

در حول و حوش چشـــم تــــو می چرخد . . .

از مـــــن مگیـــــر چشم ،

دست مــــرا بگیـــــر و کوچـــه هـــای محبت را

بـــــا مــــــن بــــــگرد . . .

یــــــادم بده چگونه بخــــوانم ،

تا عشــــق در . . .

تمامـــــی دلهـــــا معنــــا شود . . .

یـــادم بـــده چگونه نگاهت کنم ،

که تری بالایت در تندباد عشق نلــــرزد . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

30 ثانیـــه زمان کمـــی نیست . . .

هزار بـــــار می شود پلک زد ،

شصت بـــار می شود گفت دوستت دارم

متن عاشقانه دوستت دارم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

هر کسی رو می تونستم دوست داشتـــه باشم . . .

اگــــــــر ،

دوست داشتــن را از ” تـــــو ” شروع نمــی کردم . . .

متن دوست داشتن

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

زیبــــا آنگونــــه عاشقـــم کـــه . . .

حرمت مجنــــون را ، احســـاس می کنم . . .

آنگـــونه عـــاشقم که نیستـــان را یکجـــا هوای زمزمه دارم . . .

آنگونــــه عـــاشقم که ،

هــــر نفســـم شعـــر است . . .

زیبـــــــا

چشم تــو شعر است

چشم تــو شاعـــر است

مــــن دزد شعر های چشــــم تـــو هستم . . .

زیبـــــــا . . .

کنــــار حوصلـــه ام بنشین . . .

بنشیـــن مـــرا به شط غزل بنشان ،

بنشان مـــرا به منظره ی عشق

بنشان مـــرا به منظره ی باران

بنشان مــــرا به منظره ی رویـــش . . .

مــــن سبـــز می شوم !

ژیبا ستاره های کلامت را در . . .

لحظه هـــای ساکت عاشق ،

بر مــــن ببــــار . . .

بر من ببار تا کــه برویـــم بهـــار وار . . .

چشـــم از تـــو بود و عشق بچرخانم ،

بـــر حـــول ایـــن مــــدار

متن عاشقانه جدید ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

::
::

چه قدر تلخ شده ای …
آنقدر که حتی وقتی صدایت را می شنوم احساس می کنم …
دیگر دلم برایت نمی لرزد…

::
::
نیت میکنم و صدایت میکنم
با جواب تو فال میگیرم
اگر گفتی “بله ” روز خوبی خواهم داشت
اگر گفتی “جانم ” تمام خوبیها را
برای تو میسازم

::
::

تنــها یک عاشــق میفهمـد
تفـــاوت میــانِ
آغــوش نـرم و آغــوش اَمــن را..

::
::

هزار بار گفته ام
اگر قدرتش را نداری مرد باشی‌
دورِ سه چیز را خط بکش
زن
عشق
مستی

::
::
خیلی ها مترسک رو دوست ندارن
چون
پرنده ها رو میترسونه.
اما
من دوستش دارم
چون
تنهایی رو درک میکنه..

::
::
چه معنی داره تو این دنیا کسی با کسی قهر باشه !
چه معنی داره تو این دنیا کسی تنها باشه !
چه معنی داره تو این دنیا آدم ها یک روز بیان و یک روز برن !
چه معنی داره تو این دنیا دل بعضی ها اینقدر تنگ باشه !
اصلا چه معنی داره تو این دنیا دل بعضی ها از سنگ باشه !

::
::

دوسـت دارم این رو نوک پنجـه بلند شدن ها رو و بوسـیدن لب های تـــو را
همان لحظه هایی که تو یک عالمه مـَـرد می شی و مـن یک عالمه زن !!

::
::
لحظه ی قشنگیه وقتی صبح با نوازشِ دست های کسی از خواب بیدار می شی
که دیشب هزار بار بهش گفتی : دوست دارم
ولی اون تا خود صبح کنارت بیدار بوده و تو رو نوازش می کرده … !
::
::

به سلامتی اونایی که هزارتا خاطرخواه دارن ولی دلشون اسیر یه بی معرفته!

::
::

مثـل ِ این صدا خفـــه کن ها میمونه
که میـذارن سر هفت تیـــــــــر !
خیانت رو میگم …
بی صــــدا می کشتت ..

::
::

گاهی عکسی را می سوزانیم
گاهی عکسی ما را می سوزاند
گاهی با دیدن یک عکس ساعت ها گریه می کنیم
گاهی سالها با یک عکس زندگی می کنیم..!
::
::

گــریان شده دلـــــم….
همچـــون دختـــرکـــی لجبـاز…
پا به زمین می کـــوبد…
تـــو را میـــخواهد…. فقط “ تـــــــــو ” را…

::
::
زنـــــها مثل ســـکوت هستند… با کوچکترین حـــــرفی میشکنند…!
مًــــردها مثل « باران بهاری » هستند .
هیچوقت نمیدانید کی می آیند ، چقدر ادامه دارد و کی قطع میشود…!

::
::
گفتند حکم؟
ورق دست گرفتیم و خندیدیم
قرار شد حکم دل باشد…تمام سر ها دست تو بود
روزگار دست از ما گرفت…دو به دو، دل دادیم
زندگی آس ِ مان را برید
دو به تک باختیم
بازی روبروی چشم های تو عاقبت ندارد…..!
::
::
۱ …۲ … ۳…
آمـاده ایـــد!؟
چیک …..
لای عکسها دنبال عکسمان میگردم ..
همان دیگر .. همان که .. یادت نیست؟!
مگر میشود؟!
فراموش کرده ای؟!
اینجاست .. پس تو کجایی؟؟!!
نیستی چرا؟!
عکسمان که دونفری بود!
میبینی گلم .. عکاس از منو تــو فاصله را بهتر میفهمد .!
::
::
تکثیر شده ام در این شهر؟؟
یاقلب توست که مدام شعبه های جدید افتتاح میکنند؟
این روزها…
جمعیتی مخاطب حرفهای عاشقانه ات شده اند..!!!
::
::
چی بگم ؟؟؟؟؟
…. …. …. ….
…. …. …. …. ….
…. …. …. …. …. ….
کی به غیر از تو


نظرات شما عزیزان:

ریحانه علی عسکری
ساعت12:47---8 مرداد 1397

سلام
وبلاگ زیبایی دارین
لطفا به وبلاگ ماهم سربزنین
http://kosar-esfahan.kowsarblog.ir/

پاسخ:

ریحانه علی عسکری جان 

 بسیار ممنون و از

  حضور گرمتان

  متشکریم

حتما در اسرع وقت به وب زیبایتان سر می زنیم

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 31 تير 1397 | 1:47 قبل از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.