مطالب ناب متین ترین کلمه (عشق)و.........

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

متین ترین کلمه (عشق) زشت ترین کلمه (خیانت)

جذاب ترین کلمه(آشنایی) سخت ترین کلمه (تنهایی)

پاک ترین کلمه (وجدان) تلخ ترین کلمه(جدایی)

و بدترین کلمه(بی وفایی) است

 

******************

 

برای دوست داشتن دو قلب لازم است قلبی که دوست بدارد

و قلبی که دوستش بدارند قلبی که هدیه کند و قلبی

که بپذیرد قلبی برای تو و قلبی یرای

ان کسیکه خود را در اغوش او ارام بیابی

******************

 

 

زیست شناسی نخوندم ولی میدونم که قلب همون دله

که میتونه برای یکی تنگ بشه یا تند تند بزنه.... شیمی نخوندم

ولی میدونم اگه عشق نباشه ملکول های هیدروژن و اکسیژن

نمی تونن اینقدر محکم همدیگرو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد

 

******************

 

دوستی شوخی سرد آدمهاست بازی شیرین گرگم

به هواست واسه کشتن غرور من و تو دوستی توطئه ثانیه هاست

زندگی قصه مردیخ فروشی است که ازاو پرسیدند

:فروختی؟ گفت:نخریدند تمام شد

عاشقت خواهم ماند، بی‌آن‌که بدانی. دوستت خواهم داشت

، بی‌آن‌که بگویم. درد دل خواهم گفت، بی هیچ کلامی

. گوش خواهم داد، بی هیچ سخنی. در آغوشت خواهم گریست

، بی‌آن‌که حس کنی. در تو ذوب خواهم شد، بی هیچ حرارتی

**************

 تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش

 سه چیزهمیشه مال تو هست:خدای مهربون،

 فکرای قشنگ و قلب کوچیک من

 

***************

 

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟

چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی

اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی

***************

 

هر وقت شاد بودی ارام بخند تا ناراحتی بیدار نشود

وهر وقت ناراحت بودی ارام گریه کن تاشادی نا امید نشود

 

*****************

 

دلم را سپردم به بنگاه دنیا و هی آگهی دادم اینجا

و آنجا و هر روز برای دلم مشتری آمد و رفت و

هی این و آن سرسری آمد و رفت * ولی هیچ کس

واقعا اتاق دلم را تماشا نکرد دلم قفل بود کسی قفل

قلب مرا وا نکرد * یکی گفت: چرا این اتاق پر از دود و آه است ؟

یکی گفت: چه دیوارهایش سیاه است ! یکی گفت: چرا

نور اینجا کم است ؟ و آن دیگری گفت: و انگار هر

آجرش فقط از غم و غصه و ماتم است ...! * و رفتند

و بعدش دلم ماند بی مشتری... ومن تازه آن

وقت گفتم: خدایا تو قلب مرا می خری؟ *

 

 

 

یه سنگ کافیست برای شکستن یه شیشه!

یه جمله کافیست برای شکستن یه قلب!

یه ثانیه کافیست برای عاشق شدن! یه دوست

مثل تو کافیست برای تمام زندگی

****************

ستاره ها بهش بگین جدایی و سفر بسه

 

***********************

 

یکی محبت میکنه یکی ناز.اونی که ناز میکنه

 همیشه محبت میبینه.اما اونی که

محبت میکنه همیشه تنهای تنهاست

 

 

**********************

اگه که با موندن من غم تو دلت جون میگیره

/میمیرم که تا ابد قلب تو اروم بگیره

 

************************

 

همیشه برای کسی بخند که میدونی به خاطر

 تو شاد میشه... واسه کسی گریه کن که میدونی

 وقتی غصه داری و اشک میریزی برات اشک

میریزه... برای کسی غمگین باش که در

غمت شریکه... عاشقه کسی باش که دوستت بداره

 

****************************

انسویا میگن : عشق فراموش کردن خود در وجود کسی است

که همیشه و در همه حال ما را به یاد دارد. اسپانیایها میگن:

عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتراست.

ایتالیایی هامیگن:عشق یعنی ترس از دست دادن تو. ایرانی ها

میگن:عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یه ببخشید تموم می شه

 

****************

 

با سیم ناز مژه هات یه عمر گیتار میزنم

 /نگاهتو کوک نکنی من خودمو دار میزنم چشمات ا

گه رو پنجره طرح ستاره نزنن/

دست خودم نیست دلمو به درو دیوار میزنم

 

********************************

ما همیشه صداهای بلند را میشنویم، پررنگ ها را میبینیم

، سخت ها را میخواهیم. غافل ازینکه خوبها آسان

میآیند، بی رنگ می مانند و بی صدا می روند

 

 

 

فرشتگان روزی از خدا پرسیدند : بار خدایا تو که بشر

را اینقدر دوست داری غم را چرا آفریدی؟ خداوند گفت:

غم را بخاطر خودم آفریدم چون این مخلوق من که خوب

می شناسمش تا غمگین نباشد به یاد خالق نمی افتد

 

*****************************

 

اجازه هست خیال کنم تاآخرش مال منی؟

خیال کنم دل منو با رفتنت نمی شکنی اجازه هست

 

خیال کنم بازم میای می بینمت بااون چشمای

مهربون دوباره چشمک میزنی طپش طپش

باچشمکت غزل بگم برای تو بااتکا به عشق تو تو زندگی برم جلو

 

******************

 

سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد،

 تندیسی زیبا نخواهد شد. از زخم تیشه خسته نشو،

 که وجودت شایسته تندیسی زیباست

 

**********************************

 

دنیا دو روز است یک روز با تو یک روز بر

علیه تو ........... روزی که با تو ست

مغرور نشو .... روزی که بر علیه توست ما یوس نشو

 

*************************************

 

از خـدا یـه گل خواسـتــم،اون بـه مـن یـه بـاغ داد من

از خدا یه درخت خواستم،اون به من یه جنگل داد

من از خـدا یـه دوسـت خواسـتم،اون به من تو رو داد

***********************************

 

 

زمان طولانی میشه واسه اونایی که غصه دارن

. کوتاه میشه واسه اونایی که شادن .دیر میگذره

 برای اونایی که منتظرن .زود میگذره برای

اونایی که عجله دارن. اما ...... اما ابدی میشه برای اونایی که عاشقن

 

 

 

هر وقت خواستی بدونی کسی دوستت داره تو

چشماش زول بزن تا عشق رو تو چشماش ببینی

اگه نگات کرد عاشقته . اگه خجالت کشید بدون

برات میمیره . اگه سرشو انداخت پایین و یه لحظه

رفت تو فکر بدون بدونه تو میمیره و اگ

ر هم خندید بدون اصلا دوست نداره

 

 *******************************

 

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتیم

اما حالا که ناخواسته به آن دعوت شده ایم بهتر

 است تا می توانیم برقصیم (چارلی چاپلین)

 

********************************************

 

تا فردا راهی نیست بمان و امیدوار باش هرچند فردایی

 نیست و امروز همان فرداست پس شاد باش و صبور امیدوار و منتظر

 

******************

 

کسی که تورا دوست دارد ،تو دوستش نمی داری

اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد

به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است

 

 ********************

 

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا

نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا

عشق دروغی در آن نیست ... تنهایی را

دوست دام زیرا تجربه کردم ... تنهایی را

دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا.... در کلبه

تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و

انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد

 *********************************

 

نگاهی به یاس کردم تو را در برگ گل احساس کردم

خلاصه در کلاس نازچشمت دو واحد عاشقی را پاس کردم

 

*****************************

 

می خوام روی تمام سنگ های دنیا بنویسم دلم

واست تنگ شده و آرزو میکنم یکی از اون سنگ ها

به سرت بخوره تا بفهمی دل تنگی چه دردی داره

 

******************************************

 

اومظهرعشق بود ومن مظهر ننگ وقتـی فشردمش

به آغوشم تنـگ لرزید دلش شکست ونالیدکه آخ

ای شیشه چه می کنی تو در بستر

*******************************

 

اگر یک آسمان دل را به قصد عشق بردارم

میان عشق و زیبایی تو را من دوست میدارم

 

***********************************

 

شادی برای اونایی که گریه می کنن

و یا صدمه می بینن زنده است ،

برای اونایی که دنبالش می گردن

و اونایی که امتحانش کردن ،

چون فقط اینها هستن که اهمیت دیگران

رو تو زندگیشون می فهمن

 

*******************************

 

شادترین افراد لزوما بهترین چیزها رو ندارن ،

اونا فقط از اونچه تو راهشون هست بهترین استفاده رو می برن

 

************************************

 

رویایی رو ببین که می خوای ،

جایی برو که دوست داری

، چیزی باش که می خوای باشی ،

چون فقط یک جون داری

 و یک شانس برای اینکه هر

چی دوست داری انجام بدی

 

 *********************************

 

دقایقی تو زندگی هستن که دلت برای کسی

اونقدر تنگ میشه که می خوای اونو از

رویات بکشی بیرون و توی دنیای واقعی بغلش کنی

 

 

*******************************

اینکه تمام عشقت رو به کسی بدی تضمینی بر این نیست

که او هم همین کار رو بکنه پس انتظار عشق متقابل نداشته باش

، فقط منتظر باش تا اینکه عشق آروم تو قلبش رشد کنه و اگه

این طور نشد خوشحال باش که توی دل تو رشد کرده

 

 

****************************************

 

 

هر چی عشقه با نگینش هر چی خوبه بهترینش

آسمون ها با زمینش همشون فدای تو

 

**********************************

 

اگه که با موندن من غم تو دلت جون میگیره

/میمیرم که تا ابد قلب تو اروم بگیره

 

 

**********************************

داشتیم تو جاده میرفتیم که چشمم افتاد به یه تابلو

که روش نوشته بود : دوســت داشـــتن دل میـــخواد نه دلیـــل

 

********************************************

 

باز امدی تو بر سر راهم ای عشق می کنی

تو گمراهم دردا من جوانی را به سر کردم

تنها از دیار خود سفر کردم دیریست قلب من از

عاشقی سیر است خسته از صدای زنجیر است

دریا اولین عشق مرا بردی دنیا دم به دم مرا تو

ازردی دریا سر نوشتم را تو به یاد اور دنیا سر

گذشتم را مکن باور من غریبی قصه پردازم

چون........................ گم شدم در

غربت دریا بی نشان و بی هم اوازم

میروم شبها به ساحلها تا بیابم خلوت دل را

روی موج خسته دریا می نویسم اوج غمها را

 

 

 

عشق مثل آبه..می تونی تو مشتت قایمش کنی.آخرش

 یه روز مشتتو باز می کنی می بینی همش رفته

.بی اینکه تو بفهمی .اما دستت پر از خاطرست

****************************

 

 

فرقی نمی کنه که من اول اومدم یا

 تو …… مهم اینه که….. کی تا آخرش می مونه

********************************

 

 

وقتی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم

،موقعی که نگات کردم ترسیدم باهات حرف بزنم.

 موقعی که باهات حرف زدم ترسیدم نازت کنم،موقعی

 که نازت کردم ترسیدم عاشقت بشم حالا که

 عاشقت شدم میترسم از دستت بدم

 

********************************

 

ساده بودم که تو را ساده تجسم کردم بعد لبخند تو

 با گریه تبسم کردم آشنا با همه پنجره های شهرم

 چون توراپشت همین پنجره ها گم کردم

 

******************************

 

شاگردی از استادش پرسید: " عشق چست؟"

استاد در جواب گفت: "به گندم زار برو و پر

خوشه ترین شاخه را بیاور. اما در هنگام عبور از

گندم زار، به یاد داشته باش که نمیتوانیبه عقب برگردی

 تا خوشه ای بچینی!" شاگرد به گندم زار رفت و پس

 از مدتی طولانی برگشت. استاد پرسید: "چه آوردی؟

" شاگرد با حسرت جواب داد: "هیچ! هر چه جلو میرفتم،

 خوشه های پر پشت تر میدیدم و به امید پیدا کردن

 پرپشت ترین، تا انتهای گندم زار رفتم

." استاد گفت: "عشق یعنی این"

 

 


 

یادگرفتم هرچند رفتی و مال من نشدی...ولی

 ازت خیلی چیزا یاد گرفتم... یاد گرفتم به خاط

ر کسی که دوسش دارم باید دروغ بگم. یاد گرفتم هیچ

 وقت هیچ کس ارزش شکستن غرورمو نداره. یاد گرفتم

 گریه های هیچکس رو باور نکنم. یاد گرفتم بهش هیچ

وقت فرصت جبران ندم. یاد گرفتم هر روز دم از عاشقی

 بزنم ولی خودم عاشق نباشم. یاد گرفتم هر چیزی رو

 خیلی زود و راحت میشه فراموش کرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 26 مرداد 1397 | 11:57 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.