استاد رحیم دیندار(کامران)شعر طوفانی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

 

شعرمن

طوفانی است

 

 

 

استاد رحیم دیندارکامران

          شعر    طوفانی                                                              

قصه ام   طولانی  است،شعر من طوفانی است

 

عاشق     بی باکم     ،عشق  من   عرفانی است

 

چتر      در   دست    بگیر ،  سوی       من    گر آیی

 

آسمان      شعرم     ،  به       خدا      بارانی   است

 

شعله      می روید       از ،   شعر      آتش      ناکم

 

عذر  می خواهم  اگر،     شعرم     آتشدانی  است

 

گریه         من        جاری  ،    شده       در       ابیاتم

 

شعر من    پر     درد است ، درد   من  پنهانی است

 

  آمده     جغد    به   باغ    ، داده     جولان     به  زاغ

 

 

آنکه    افتاده    چاه،    مرغ   خوش الحانی    است

 

روح      در   مغز    نهان ، عشق        در قلب  روان

 

 

سینما    خانه    ما ،  دیدنش     مجانی        است

 

این جهان     دهکده ایست  ،طول و  عرضش   محدود

 

             

خانه اش   شیشه ای  و  ، حاصلش ویرانی است 

 

این   جهان   در   نظر ،    عرفا    دانی        چیست

 

 ظاهرش    اهل دل     و، باطنش  شیطانی است

 

 سرمه    چشم       منست ، خاک     ایران   عزیز 

 

 شاعر         ایرانم   شعر      من   ایرانی   است

 

گفتی از    مال     جهان     تو     چه   اندوخته ای

 

 حاصل   عمر   منت  ،  دفتر  و    دیوانی   است

   

تا   که  او  داد  مرا    ،   بالی  از     علم  و  هنر  

 


دیدم آنرا که   به  صد  ،  درد   من درمانی است


 

              تا که کامران به رخش نظری کرد بگفت                         

                                         
           یاکنون من اویم  ،یا که کامرانی  او ست                                              

 

 

 

 

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 12 آبان 1395 | 10:58 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.