تا تو نگاه می کنی کار من آه کردن است

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

تا تو نگاه می کنی   کار من  آه   کردن است

 جان به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است

 

قصه ام   طولانی  است،  شعر من طوفانی است

 

 

 

عاشق     بی باکم     ،عشق  من   عرفانی است

 

 

 

چتر    در دست   بگیر ،  سوی     من    گر آیی

 

 

 

آسمان     شعرم     ،  به     خدا     بارانی   است

 

از دست غمت خیمه به میخانه زد م باز

 

با یاد  لبت بوسه   به پیمانه   زدم   باز

در ساغر می  جلوه  چشمان تو  دیدم

 

دیوانه   شدم   نعره  مستانه  زدم  باز


 



نظرات شما عزیزان:

ساعت23:33---10 اسفند 1394

سلام وبتون عالیه ب منم زیادزیاد سربزنین وزیادزیاد نظر بزارین صفای قدمتون

 پاسخ :دختر اردیبهشتی ضمن تشکر از بازدبدتات

وب سایت شما را لینک کردیم موفق باشید

 

l



محمد
ساعت6:58---2 اسفند 1394

سلام افشین جان
خوبی؟
در جواب سوالت باید بگم :

عشق گر با تو بیاید به پرستاری من
شب هجران نکند قصد دلازاری من


پاسخ:: محمد جان مدیریت محترم سایت  

  ܓ✿ قط♥ـره قط♥ـره زندگی ܓ✿   از باز دید و




نظربه شما ممنون و متشکریم



سحر محمدیان تهران
ساعت1:42---2 اسفند 1394



پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم







پاسخ:: سحر جان از باز دبد و




نظربه شما ممنون و متشکریم



مهدی نوگلی تهران
ساعت9:54---28 بهمن 1394

یقول یایا طاهر: 


چو. فردا دادخواهان دادخواهند

 


بگویم صد هزاران داد ازین دل

 

پاسخ:: مهدی جان از باز دبد و نظربه شما ممنونیم



پردیس
ساعت18:27---27 بهمن 1394

عشق های واقعی هیچ وقت بهم نمیرسن
و یه چیز ازشون به یادگار میمونه خاطره
خاطره هاتیکه یه زمانی انقد شیرین بودن
ولی حالا کل روح ادمو ازار می دهند عاشق

جسمش زجر نمیکشه روحش هیچ وقت ارامش نداره

 

پاسخ: از شما دوست گرامی و مدیریت محنرم  سایت

(جملات احساسی|عکس نوشته|متن کوتاه عاشقانه )بسیار ممنونیم

 



فریباالنازی تهران
ساعت3:41---27 بهمن 1394

سلان افشین جون:عشق دل جیگر هرسه عاشق می کشند

پاسخ: فریبا جان جوابتان خیلی به دل نشست



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 31 مهر 1395 | 11:23 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.