برگزیده یهترین اشعار شاعران

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

 

برگزیده بهترین اشعار شاعران

 

 

دیرگاهی است    که   در   کوی تو اندر گذریم

 

شوق   دیدار     تو داریم    و   زخود بی خبریم

 

گفته بودی غزلی شاد   و   فرح     بخش   بگو

 

غزل   شاد      نداریم     که    خونین      جگریم

 

دود  اگر  بالا   نشیند  کسر شان شعله نیست 

 

روی دریا خس   نشیند   زیر   دریا   گوهر است

 

من  از   بی  قدری   خار   سر   دیوار  فهمیدم

 

که نا  کس،کس نمی گردد ازاین بالا نشینی ها

 

 

خوش   بود زمانی که نگاهت نفسم بود

 

 

در اوج عطش  قطره  یاد تو    بسم    بود

 

 

گفتم   که     نویسند    سر لوح     مزارم

 

 

می خواهم ومی خواستمت تا نفسم بود

 

 

 

تا تو نگاه می کنی   کار من  آه   کردن است

 

 جان به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است

 

چتر    در دست   بگیر ،  سوی     من    گر آیی

 

 آسمان     شعرم     ،  به     خدا     بارانی   است

 

 

از دست    غمت    خیمه    به     میخانه     زد م باز

 

با یاد      لبت     بوسه     به       پیمانه       زدم   باز

 

در     ساغر      می     جلوه         چشمان   تو  دیدم

 

دیوانه      شدم         نعره       مستانه         زدم    باز

 

 


 نگاهش میکنم شاید

 

بخواند از نگاه من

 

که اورا دوست میدارم

 


ولی افسوس او هرگز

 

 

نگاهم را نمیخواهد

 

 


به برگ گل نوشتم من

 

 

که اورا دوست میدارم

 

 


ولی افسوس او گل را

 

 

به زلف کودکی آویخت تا اورا بخنداند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1395 | 7:2 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.