پیامک های و اس های زیبا دلنشین کاملا جدبد و نو تنوری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

                                              

  

 

              جدیدترین     

                            زیباترین

                   بهترین

                                                                     دلکش ترین    

 

این اس هارا  هز گزندیده اید

و نه نخوانده اید

 SMS

پیامک های ناب

 سرایsms

گل رویت جلوه جاودانه در

 

فیلم خانه قلبم دارد

 

جلوه های ویژه عشق

 

را در پرده .....  

                                

گل رویت جلوه جاودانه در

 

فیلم خانه قلبم دارد

 

جلوه های ویژه عشق

 

را در پرده سینمای دلم به اکران

 

در آورده است چشمانم

 

محو تماشای جولان وفاداری توست

دوستت دارم ای بهترینم  

             ******************

                         اگر مرا صلا زنی ، بزن  درین 

حوالیم  

                              

نظر به حال من فکن

 

ببین که در چه حالیم

 

ببین که قالی ای گلم ببافتم

 

ز تار دل

 

بیا گل  وصال را  به باف

 

  روی  قالیم

 

                      شب که مهتاب در آسمان

 

خدا                                             

  جلوه نمائی می کرد

                  

      ماه روی تو در دلم جولان

 

ودلربائی را آغاز کرد

 

 وشب را برایم به گنجیه

 

خاطرات مبدل کرد

 

صفا بخش شبهای من فدات   

 

           ******************

 

  وقتی که باد گیسوانت

را نواز ش میکند ،                                        

  وقتی که مهتاب

چهره اش را

 در آیینه رخسار تو      

 

                       آرایش می کند

                                                             

                                      لبان غنچه وش

ترا

خواهم بوسید

 

عشق من دوست دارم 

                      

              ******************

 

ای هدیه زیبای جهان عشق ،

 

ای آفتاب عاشقی در

 

سرزمین عشق من ،

 

انوار نازت زندگی رابرای

 

من هدیه می آرد، 

      

                          ای تمام زندگی

 

من عاشقانه دوستت دارم 

 

 

خورشید قلب

 

 

           من خیلی

می خوامت                                   

            

*************

عزیزم دوستت دارم به

      توان

100000000000000000 000000000000

0000000000000000000000

000000000000000

000000000000000000000

00000000000

 

0000000000000000000000

وضربدرش کن به تعداد

 

ستاره های آسمان بازم میگم دوست دارم

 

******************************

 

ای دلبرطنّازم:

من خیلی دوست دارم،

 

قربان لبات گردم

         پس زنگ بزن هردم،

 100باربزن

قطع کن     

من عاشق تك زنگم

 

 

         *****************

ای محبوب دلنوازم :

شکوه نامه ام را که در آن دردها

وگلایه های خود رابه

رشته تحریر در آورده بودم،

 با حسرت و اندوه و از ترس اینکه لبخند زیبایت

را محوکند سوزاندم،

تا مباداتلخی غمهایم چهره دلکشت

را غمناک سازد

منم عاشق مرا غم سازگار است          

         تو معشوقی تو را با غم چه کار است

 

 ************************

اگرخورشید می درخشد

 تا بر کائنات حیات بخشد،

اگر باد می وزد

 تابر زلف عروسان چمن شانه زند

 من نیز زنده ام تا آخرین نفسم

 دوستت داشته باشم  

    ******************

آه وصد آه که من در عشق تو

همه ایام نه ،اندرهمه دم

سخت می سوزم و از آه دلم

دل سنگ تو خبر دار نمی گردد از آن،

تو چه هستی که ز فریاد من و ناله ام آگاه نئی

                                                

     *******************

                 اختر اقبالم اندر چاه غم شد سرنگون             

                             گوهری بودم زچشم روزگار افتاده ام

نیست تقصیرم بجز عشق ووفا ودوستی

با کدامین جرم در این گیر ودار افتاده ام

 

************************* 

ای عشق من من:

 صادقانه خالصلنه عاشقتم

وعاشقانه دوستت دارم

پس همیشه بدان:

جهان یک قطره از دریای عشق است

فلک یک سبزه از دریای عشق است

زکار عشق بهتر پیشه ای نیست

به از سودای عشق پیشه ای نیست

اسیر عشق آزادی نخواهد

گر از غم جان دهد شادی نخواهد

دوستت دارم ای امید دلم

باز دلتنگت شدم باز اندوه هجران گلویم

را فشرد باز باغصه همساز شدم آخر :

تا کی غم هجران تو بر دوش کشیدن

درهجر تو تا چند به تن جامه دریدن

ازگلشن وگلزار چه سودم چو نئی تو

باید به وصال توگل اندام رسیدن             

                                                         

   *******************

درسکوت شب

 که ناله عاشقان گوش فلک را

 عاشفانه می نوازد

 از عاشق شکسته دلی یاد کن

 که فقط به یاد تو نفس می کشد

تو ئی  اولین وآخرین نفسم عشق من

 

    *********************

باز پنجره آسمان دلم به یاد توباز مانده است

ودر انتظار قاصد وصال تو مرغ دلم بی صبرانه

لحظه شماری می کند

ای امید بخش لحظات زندگانیم

 باز آ:

باز آی ودل تنگ مرا مؤنس جان باش

وین سوخته را محرم واسرار نهان باش

ای کرده جا

 به دفتر ودیوان نیامدی

من بیتو خون گریستم ای جان نیامدی

این دل سرای توست،

سرا هم فدای تو

با دل شدیم دست به دامان نیامدی

دوست دارم تا آخرین نفس

  در گلستان دلم

گلی زیبا عطر وبویش وجودم را سرمست کرده

 وهمیشه مرا عاشق وشیدای خویش نموده است

من فقط به یاد گل روی تو نفس می کشم

عاشقتم همنفسم

      *******************

در همه ایام و در همه احوال فقط به تو

می اندیشم

به تو که اولین و آخرین دوست منی ،

به هوای عشق و

محبت تو نفس می کشم ، 

تمام امید من در این عالم خاکی تویی

تا آخرین نفس دوستت دارم

****************

زداغ هجرت امشب مست مستم

چه باید کرد مخلص می پرستم

کناره سفره از مستی چنانم

که دستم گم کند راه دهانم

 **********************

و آنگاه که عاشقان دردمند ،

از جور روزگار بر حلقه وصال نمی توانند

پنجه بسایند ،

حالت پریشانشان احوال روزگار را به

افسردگی می کشانند،

 و قلم بدستان عنان اختیار را از

دست  می دهند

چو بگذشت از حد غم روزگار

نویسنده از کف دهد اختیار

         

          ***************

دی شیخ با چراغ همی گشت کرد شهر

کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

گفتند یافت می نشود جسته ایم ما

گفت آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

من در سیاهی شب،

 آفتاب صداقت و وفاداری را در

چشمان تو دیدم ،

تو شدی آرزوی دیرینه من که از خدا

می خواستم

 ای آرزوی گمشده من دوستت دارم

 

         ****************

 

گفته بودی غزلی شاد و فرح بخش بگو

غزل شاد نداریم که خونین جگریم

بخت و اقبال تو سبز است گل روی تو سبز

ما که پاییزی وزردیم زملک دگریم

وقتی که سپیده سحری با

زیبایی تمام چهره دلربای

خویش را نمایان می سازد

،بدان که عاشق هجران

کشیده تمامی شب را به امید

طلوع آفتاب روی

تو به صبح رسانده است

ای مونس شب های تارم دوستت دارم

 

       ****************

 

اگر خورشید می درخشد

 

 تا بر کائنات حیات بخشد

اگر با می وزد تا بر زلف عروسان چمن شانه بزند

من نیز زنده ام

 تا آخرین نفسم دوستت داشته باشم

گل من فدات

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا

بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا

نوش دارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی

سنگدل این زودتر می خواستی حالا چرا

          *************

ای زیبای من:

ای آفتاب عاشقی،

در سرزمین عشق وصفا،

 انوار نازت زندگی را برایم به هدیه می آرد

ای تمام زندگی من،

خورشید قلب من

 فدات

سهیل اندر یمن بلغار سوزد

دل عاشق بحال زار سوزد

سهیل اندر یمن سالی به یک بار

دل عارف دمی صد بار سوزد

         

      ***********

2=1+1 این دو چشمم فدای تو

5= 1+4 این 5 هواسم پیش تو

 24 =12+12ساعته به تو فکر می کنم

  7= 3+4  روز  هفته خوابتو می بینم

    100% = 50 +50

دوستت دارم ... !

 

          ***********

 

آنقدر ای دوست من دوستت دارم که

با زنگ پیامت جان

می گیرم نمی دانم  ، با دیدنت چگونه 

زنده خواهم ماند

افتاده ام خاک رهت خوش آنکه آیی بر سرم

تو زیر پا بینی و من بالای سر بینم تو را

 

              ************

 

آهای منم پشت در

عاشقم و دربدر

در بگشا بوس بده

زان لب همچون شکر

آمده ام گیرمت سخت در آغوش خویش

تو بشوی ساقی و باده خورم تا سحر

 

               ************

 آه شب شد و وای من ، باز شب شد

 

عاشقان ، شب شد و دوستان :

به نوای دل من ناله بر آید

همه ، باز شام سیاه تیره  بر محفل

پر درد من سفره غم

را گسترد باز همنوا با مرغ شب تا سپیده

در بحر غم غرق

خواهم شد و باز …

دیگران سرمست  در آغوش جانان

خفته اند

آنکه بیدار است هر شب  مرغ شبگیر

است ومن

 

                    ***********

 

از دست غمت خیمه به میخانه زدم باز

با یاد لبت بوسه به پیمانه زدم باز

در ساغر می جلوه چشمان تو دیدم

دیوانه شدم نعره مستانه زدم باز

 *********

آخ اوخ تخ توخ پارت

پورت زارت زورت

 تاراخ توروخ چهارشنبه سوری مبارک

 

          *************

 

ای بهترینم و ای همنفسم : در باغ دوستی

 تنها شکوفه ای که مرا مست و مخمور کرده است

گل روی تو ست

دوستت دارم شکوفه همیشه بهارم

 

         *************

 

اگر آهی کشم دنیا بسوزد  

           زمین و آسمان یکجا بسوزد

چنان امروز شیدایم ز عشقت    

    دلم با ساغر و صهبا بسوزد

              

اگر از کوچه باغ آشنایی ها شبی

بی من گذر کردی ،

 

غروب و غربت تنهایم را بی سحر کردی ،

 

بدان ای نازنین غروب قلب من را

می نوازد زخمه یادت

عزیزمی

 

          ************

 

 

ای دوای درد دیرینه من:

اگر عالم بسوزد من تو خواهم

                                           

وگر چشمم بدوزد من تو خواهم

اگر با هم رویم بر چیدن گل

                                     

   گلی همرنگ و همبوی تو خواهم

 

گل عشقم فدات

 

                  ***********

 

اگر غلط نکنم حرف ما و من غلط است

                                    شنیده ام زلب خویش گفتگوی ترا

اگر به دامن وصل تو دست ما نرسد

                                           کشیده ایم در آغوش آرزوی ترا

               ***********

       

سلام خوشگل من:

درفصل شکوفائی گلها کلبوته های

عشق بوی ترا میدهند

الا ای نازنین جانم فدایت

به آغوش آ سخن گویم برایت

تو هستی اولین و آخرینم

سزد گر جان و دل ریزم به پایت

 

 

                  ***********

 

شیرینتر از قند وعسل و

زیباتر از مهتاب

 دلکش تر از بهار زیبای جانفزا:

امشب که در بستر ناز  خویش که

می خواهی بخوابی ،

خندان بخواب که شب خیالم را

خواهم فرستاد

 تا در آغوش گرم و بلورین تو جان بگیرد

 

           ************

 

امشب ز غمت میان خون خواهم خفت

از بستر عافیت برون خواهم خفت

باور نکنی خیال خود را بفرست

تا در نگرد که بی تو چون خواهم خفت

شبگرد کوی عشقتم

                  ************

اول از روی ادب ای گل خوشبو سلام

دوم از روی محبت به تو دارم پیام

ای گل تو گلی به یادگاری بفرست

گل گر نبود بوته خاری بفرست

عاشق چشم انتظار

               ************

او می گذشت و ، وهم من اندر سگال بود

ای وای من که عقل و دل اندر جدال بود

زاهد به قیل و قال و من اندر سماع و حال

شد بهر من عیان که به زاهد محال بود

 

            *************

 

زیبای دلربای من:

 

ای بهترین به یاد داشته باش

 که اینجا عاشقی دلش

به دلت بسته

و ترا قبله آمال خود کرده است

ای قبله آمال من دوستت دارم

         *************

ای زیبای نازنینم ؛

هیچ می دانی که در عشق تو چه

ملامت ها کشیده ام ؟

نه، شاید هیچگاه به آلام درونی من پی نبری

اما بدان؛

 همگام آذرخشم و ابر بهاریم

من جویبار  دردم و از دیده جاریم

          ************

ای کاش دلت از دل زارم خبری داشت

یا سوز نگاهم به اثری داشت

ای کاش که آن سایه لطفت زسر شوق

بر عاشق افتاده به راهت نظری داشت

 

             *********


 

                               


نظرات شما عزیزان:

مهرناز سلطانی تبریز
ساعت15:54---13 بهمن 1395

اس های زیبای سایت پرشور

و دلنشین شما نظیرندارد

ندارد.....

=D D

پاسخ:

مهرناز جان از ایراز لطفتان

بی نهایت متشکریم



کامبیز گلمحمدی
ساعت1:59---21 مرداد 1393

 سلام نوگلان زیبا و پدتلاشبسیار عالی و شروع قشنگی در عرض این سه فغالیت داشتید به امید روز های بهتر.

پاسخ:از لطف عنایت شما متشکریم



رومینا نوبهاریان از تهران
ساعت1:56---21 مرداد 1393

  سلام وخسته نباشیدشروع طوفانی وبتان را تبریک و تهنیت غرض می کنم موفق

 

باشید عزییزان گا و بلبل جهان اینترنت فربونتان بشم الهی.

 

پاسخ:از شما بی نهایت متشکریم منتظر نظریات خوب شما هستیم ختما ما را با

 

نظریات یاری نمایید



سمینجهان وش از تهران
ساعت1:52---21 مرداد 1393

 بایهترین سلام پیوستنتان به خانواده اینترنت جهانی را تبریک عرض می کنم .

پاسخ: از شما متشکریم



پوریا
ساعت15:18---17 مرداد 1393

با سلام و عرض خسته نباشید به فرناز خانم مدیر وبلاگ
از عکس ها و مطالب وبلاگتون خیلی خوشم اومد من هم یک وبلاگ درست کردم به نام خنده 2014   www.khande_2014.lxb.ir                         

     وبلاگی شادی از سرشار و خنده منتظر حضور شما در وبلاگم هستم.

پاسخ: دوست ما هم شما را لینگ کردیم به امید خدا همکاری مداوم خواهیم داشت



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 1 فروردين 1397 | 6:52 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.