چقدر خوبه که آدم یکی رو دوست داشته باشه بخاطر اینکه اون شخص ارزش دوست داشته شدن رو داره

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

 

چقدر خوبه که آدم یکی رو دوست داشته باشه

نه بخاطر اینکه نیازش رو بر طرف کنه نه بخاطر

اینکه کس دیگری رو نداره نه بخاطر اینکه تنهاست

و نه از روی اجبار بلکه بخاطر اینکه اون شخص

ارزش دوست داشته شدن رو داره

 

 

 

وقتی دیگه قدرت فریاد زدنم نداشته باشی وقتی

دیگه هر چی دل تنگت خواسته باشه گفته باشی

وقتی دیگه دفتر و قلم هم تنهات گذاشته با شن.

. وقتی از درون تمام وجودت یخ بزنه ... . وقتی چشم

از دنیا ببندی وآرزوی مرگ کنی وقتی احساس می کن

ی دیگه هیچ کس تو رو درک نمی کنه وقتی احساس کن

ی تنها ترین تنهای دنیا هستی ووقتی باد شمع نیمه سوخته

اتاقتو خاموش کرد چشمهایت را ببند و با تمام وجود از

خدا بخواه که صدات کنه باغبان در را باز کن من مرد

گلچین نیستم من خودم گل دارم و محتاج

 

 

 

عاشق و مجنونت شدم .نخونده مهمونت شدم

. کلی پریشونت شدم. شمع تو شمدونت شدم

.خاک تو گلدونت شدم . خادم دربونت شدم .

عمری غزل خونت شدم . شعرای ارزونت شدم

اما یه جوری مجنونت شدم

 

بوسه اختراع طبیعت است برای

هنگامی که کلام قادر به بیان احساسات نیست

 

 

 

به جای دسته گلی که فردا در قبرم نثار می کنی

امروز با شاخه گلی کوچک یادم کن. به جای

سیله اشکی که فردا برمزارم میریزی امروز

با تبسمی شادم کن به جای اون متن های

تسلیت که فردا برام می نویسی امروز با

یک پیغام کوچک خوشحالم کن من امروز به تو نیازم دارم

اکنون نظری افکن بر من    که   ترا خواهم

چون سوی عدم   رفتم شیون به چه کار آید

یک جرعه به یاد ما می نوش و غزلخوان شو

بعد از   من   و  تو   ساقی لس لیل و نهار آید

 

 

این دیوانگیست ... که از همه گلهای رُز

تنها بخاطر اینکه خار یکی از آنها در

دستمان فرو رفته است متنفر باشیم... این دیوانگیست

... که همه رویاهای خود را تنها بخاطر

اینکه یکی از آنها به حقیقت نپیوسته است رها کنی

 

تا وقتی که زنده هستم چشم به راه تو

می مونم .......... تو دیگه رفتی که

رفتی ............ نمیای پیشم میدونم !!!

هر کجا که هستی منو تو دلت نگهدار .

با چشای خیس و گریون من می گم خدا نگهدار

 دوست داشتن کسانی که دوستمان میدارند

کار بزرگی نیست مهم آن است آنهایی را

که ما را دوست ندارند را دوست بداریم.

 یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش 3-2 ماه بیشتر

زنده نیست یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و

فاصله یعنی 2 خط موازی که هیچگاه به هم

نمی رسند یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه

خودت وفادار نیست و یاد گرفتم هر چه عاشق تری ، تنهاتری

 

 

یک رنگی و بوی تازه از عشق بگیر...پر

سوزترین گدازه از عشق بگیر در هر نفسی

که می تپی ای دل من...یادت نرود اجازه از عشق بگیر

 من که میدانم به دنیا اعتباری نیست نیست بین

مرگ و ادمی قول و قراری نیست نیست من

که میدانم اجل ناخوانده وبیدادگر

 سر زده می اید و راه فراری نیست نیست

 تکیه به شونه هام نکن من از تو افتاده ترم ،

ما که بهم نمیرسیم بسه دیگه بذار برم ، کی گفته بود

به جرم عشق یه عمری پرپرت کنم ، حیف تو

نیست کنج قفس چادر غم سرت کنم ، من نه قلندر

شبم نه قهرمان قصه ها ، نه برده حلقه بگوش نه

ناجی فرشته ها ، من عاشقم همینو بس غصه ندار

ه بی کسیم ، قشنگی قسمت ماست که ما بهم نمیرسیم

 

 


نظرات شما عزیزان:

سیمین فخری نژاد تهران
ساعت13:37---13 آذر 1395
سلام از وقتی که سایت شما را می خوانم

هر روز دو سه مطلب جدید در سایتتان می نویسید

و بدان جهت همیشه سایت شما را مطالعه

و به دیگران هم توصیه می کنم

پاسخ:
سیمین جان از دقت و علاقه

افر شما به مطالب و اشعار

سایت بی نهایت متشکریم
-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 3 آذر 1395 | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.