شوریده شیرازی و غزل معروف جهانیش

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

شوریده شیرازی

و غزل

معروف جهانیش

                                         

 

 

هرچه کنی  بکن مکن   ترک من ای نگار من 

 

 
هر چه بری   ببر مبر سنگدلی   به  کار من 

 


هر چه هلی بهل مهل پرده به روی چون قمر  

 


هر چه     دری  بدر     مدر     پرده   اعتبار من 

 


هر چه کشــی بکش مکش باده به بزم مدعی

 

  
هر چه خوری بخور مخور خون من ای نگار من 

 

 


هر چه  دهی بده  مده   زلف  به    باد ای صنم 

 


هر چه نهی   بنه   منه   پای   به   رهگــــذار من 

 


هر چه کشی بکش مکش صید حرم که نیست خوش

  


هر چه   شوی   بشو مشو   تشنه به  خون زار من

 

هر    چه    بری     ببر   مبر      رشته    الفت    مـرا  

 


هر   چه   کنی   بکن   مکن   خـانه   اختیار من

 


هر   چه   روی   برو   مرو راه   خلاف   دوستی  

 


هر چه زنی   بزن   مزن   طعنه   به   روزگار من

    

 

 


نظرات شما عزیزان:

امیر حسین جعفریان اراک
ساعت15:35---28 دی 1395

فقط باید گفت

احسن

باسخ:

امبر حسین جان این نظر لطف

شماست بسیار ممنون



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 9 آذر 1395 | 11:45 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.