اکنون نظری افکن بر من که ترا خواهم چون سوی عدم رفتم ..........

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

                                   

  

اکنون    نظری

 

افکن بر من  که ترا  خواهم

 

چون سوی عدم رفتم

 

 

شیون به چه کار آید

 

یک جرعه به یاد ما

 

می نوش غزلخوان شو

 

 ............بعد از من  و    تو  ساقی

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

                                                                                                                                                                                     

                                                                                                                               

اکنون نظری افکن بر من  که ترا  خواهم

چون سوی عدم رفتم شیون به چه کار آید

 

یک جرعه به یاد ما می نوش غزلخوان شو

بعد از من  و    تو  ساقی بس لیل و نهار آید

 

آخر     ای     ایران     یعد     از     من    بگو

شاعری     در       ملک     آذر     داشتی

استاد کامران )

       

 

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم

روزی سراغ وقت من آیی که نیستم

استاد شهریار

                                    

مرده پرست

در  حسرتم   از مرام  این  مردم  پست

 

این طایفه   زنده کش   مرده    پرست

 

تا هست  به هستی  بکشدنش به جفا

 

تا   مرد به   عزت    ببرندش  سر    دست

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 1 خرداد 1397 | 11:59 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.