ده ها مطالب و جملات عاشقانه و پر محتوا و اس ...های انگلیسی به فارسی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

قلب من شیشه ای است

که با سنگ فراق تو سخت می شکند

 ولی داد وفریاد نمی کند

پس بدان:

اینقدر صبر که دارد؟

که خورد سنگ و ننالد

                      تو زدی سنگ به قلبی

که در آن عشق نهان بود

 

      ***********

 

دروادی عشق واله وسرگردان به دنبال تو هستم تو

اولین وآخرین عشق منی

توئی عشق جاودانه من

           

اینک اینجا گل من،

عاشق دیونه ات مینالد

 

((((((((((((((((((((((((

 

 لحظه به لحظه با من اوج خواهی گرفت در آسمان عشق

  و به انتهای خوشبختی خواهیم رسید

آنجایی که حتی کبوتران برای رسیدن به آن سر باز می زنند

انگشتانم صورتت را لمس می کند

نگاهم را در نگاهت غرق می کنم

و آغوش تو برایم بهشت می شود

بهشتی از جنس گلهای رز قرمز آتشین

که با هیچ کجای دنیا عوض نمی کنم

 (((((((((((((((((((((((

تمام غصه ها دقیقا" از همان جایی آغاز می شوند

که ترازو بر می داری

می افتی به جان دوست داشتنت !

اندازه می گیری

حساب و کتاب می کنی

مقایسه می کنی

كاري كن كه دنيا و تمام جهان را فراموش كنم

من را در آتش  ِ عشقت بسوزان

بگذار قشنگترين جملات را برايت بخوانم

اگر تمام دنيا و جهان را بگردم

امکان ندارد عشقي همچون عشق تـــو پيدا کنم

هر چه قدر به تـــو بگويم دوستت دارم

 باز هم براي تو کم است

اغلب فکر می کنیم اینکه به یاد کسی هستیم منتی است

 بر گردن آن شخص

غافل از اینکه اگر به یاد کسی هستیم این هنر اوست نه ما

به یاد ماندنی بودن بسیار مهم تر از به یاد بودن است

)))))))))))))))))))))))

 

فراق سخت است وانتظار سخت تر از مرگ است

 

ولی امید معجزه عشق است پس:

ای که گفتی هیچ مشکل چون فراق یار نیست

گر امید وصل باشد همچنان دشوار نیست

(( هر چند دورم از تو میخواهمت همیشه ))

 

 *************************

 

ای مردمان بگویید آرام جان من من کو

راحت فزای هر کس محنت رسان من کو

هر کس به خانمانی دارند مهربانی

من مهربان ندارم نامهربان من کو

 

  ****

 

خانه ی دل جای بیگانه نیست ، زود بیا تو میخوام درو

 


ببندم

 

ممکنه ما گلی رو دیر یاد کنیم ،

اما محاله

 

عطر خوشش رو از

فضای دلمون پاک

 


کنیم

****

در دفتر زندگیت برای سفید ماندن صفحه ی غصه هات همیشه دعا
می کنم

 

من به خط و خبری از تو قناعت کردم

/ قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست

 

 

 

***********************

 

 

وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست

وحشت از غصه که نه ، ترسم از خاتمه هاست

ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست

صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست

کوله باری پر از هیچ ، که بر شانه ماست

گله از دست کسی نیست ، مقصر دل دیوانه ی ماست

*********************

چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی

کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود

انتظــارت را میـکشـــــد

چــه شیــــــرین اســـــت

طعــم پیامکی کــه میگـــوید :

” کجایـی” …..؟

* * *

به گمانم یادت پنجره ی احساسم را میکوبد

چرا که در دلم  هوای   دلتنگی   به پاست

* * *

می‌دانی ؟

تنها دلیل این‌همه دیوانگی‌هایم

این‌ست که نمی‌خواهم

مدیون و گناهکار

روزی کشیده شوم

به دادگاه آرزوهایم‌!

* * *

من که نباشم دنیا یک “من”کم دارد

تو که نباشی من یک “دنیا” کم دارم

با شعرهای تو

با باران مشاعره کنم

و بند نیایم

* * *

 

 

 

 

  مـــی خـــواســـتـــم.


  پــیــش رویـت دنــیــا را بـه زانـو در بـیـاورم



   مـــی خـــواســـتـــم...



  تـمـام بـاغـچـه هـا را بـرایـت اقـاقـی بـکـارم



   مـــی خـــواســـتـــم...



   شــب هـایـت سـتـاره بـاران بـاشـد



   نه بی ستاره ، بارانی



   مـــی خـــواســـتـــم...



   خـوش خـبـر تـریـن قـاصــدک هـا را



   بــرایــت بـه بـاد بـسـپـارم



   مـــی خـــواســـتـــم...



   بـرایـت کـوچـه هـا را گـردگـیـری کـنـم



   آیـنـه هـا را چـراغـانـی...!



   مـــی خـــواســـتـــم...



   «عـــاشــقـــت بـــاشـــم»



   بــبــخـــش



   طـاقــت نـداشـتـی...



   بــبــخــش



  نـــمـــانــــدی !!!

آه چقدر شیرین است طعم نفست !!!


  زندگی قصه و حرفیست که شیرینی آن



 خــنــده ی تــوســت ...



 تلخی اش ...




 گــریــه ی تـــو ....



 کاش که پر باشد لحظه هایم همه از خنده ی تو .



 
مست هستم از هوایی که نفست در آن میپیچد ...



 
نفسم در گیر است لا به لای نفست



 
آه چقدر شیرین است طعم نفست !!!

 

از من مگُذر وقتی از دلم آگاه نيستی ...



از روبرويم به كنارم بيا، دنيا را از چشمان من ببين ...



جوابِ محبت و دلدادگی اين نيست ...



برايم رجز نخوان ...من اهل جنگ نيستم
...



شــــاعرم ...



روح دارم ... احساس دارم ...



خيلی كه بخواهم گرد و خاک كنم



چشمانم خيس می شود، دلم غزلِ غم می سُرايد...



آنوقت بی حضور من و در پس دل به درد آمده ام



حال و روزت ديدنی كه نه ...



ســـــــــرودنيست ....



دنياست...



تو هم يک روز شـــــاعر ميشوی ...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

زیبــــا آنگونــــه عاشقـــم کـــه . . .

حرمت مجنــــون را ، احســـاس می کنم . . .

آنگـــونه عـــاشقم که نیستـــان را یکجـــا هوای زمزمه دارم . . .

آنگونــــه عـــاشقم که ،

هــــر نفســـم شعـــر است . . .

زیبـــــــا

چشم تــو شعر است

چشم تــو شاعـــر است

مــــن دزد شعر های چشــــم تـــو هستم . . .

زیبـــــــا . . .

کنــــار حوصلـــه ام بنشین . . .

بنشیـــن مـــرا به شط غزل بنشان ،

بنشان مـــرا به منظره ی عشق

بنشان مـــرا به منظره ی باران

بنشان مــــرا به منظره ی رویـــش . . .

مــــن سبـــز می شوم !

ژیبا ستاره های کلامت را در . . .

لحظه هـــای ساکت عاشق ،

بر مــــن ببــــار . . .

بر من ببار تا کــه برویـــم بهـــار وار . . .

چشـــم از تـــو بود و عشق بچرخانم ،

بـــر حـــول ایـــن مــــدار

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

از همان ابتدا دروغ گفتند . . .
مگر نگفتند که من و تو ، ما میشویم ؟
پس چرا حالا من اینقدر تنهاست . . .
از کی تو اینقدر سنگدل شد ؟
اصلا این ” او ” را که بازی داد ؟
که آمد و تو را با خود برد و شدید ما ،
می بینی…؟
قصه ی عشقمان . . .
فاتحه ی دستور زبان را خوانده است . . .

اس ام اس عاشقانه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

سکوت ، یعنی گفتن در نگفتن . . .
یعنی مقابله با شهوت رام نشدنی حرف . . .
یعنی تمرین برگشتن به دوران جنینی
و شنیدن انحصاری لالائی قلبِ مادر در تنهایی محض

متن تنهایی عاشقانه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

شنیده ام موی بلند . . .
زنان عاشق را زیباتر می کند ،
برای همین است
موهایم را کوتاه کرده ام
این وصله ها
به آغوش تنهایی من نمی چسبد . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ســُــرخ می شوی ، وقتی می شنوی دوستت دارم
زرد می شوم ، وقتی می شنوم ” دوســــتش داری
چهار شنبه سوری راه انداخته ایم
ســـرخی ِ تو از من ، زردیِ من از تــــو
همیشه من می سوزم و همیشه تو می پــــری . . .

متن عاشقانه دلتنگی

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

به چشمانت خیره می شوم . . .
برق چشمانت هوش از سرم می برد ،
گویی شرابی هفت ساله نوشیده باشم
تو کیستی که اینگونه مرا مست و مدهوش خود کرده ای ؟
نمیدانم . . .
بی گمان تو زاده ی عشقی و من مجنون و شیدای تو . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

زمین قانون عجیبی دارد،
هفت میلیارد آدم و فقط با یکی از آنها احساس تنهایی نمی کنی
و خدا نکنه که آن یک نفر تنهایت بگذارد،
آنوقت حتی با خودت هم غریبه میشوی . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

نیستی ،
و کوچه های تنهایی ام را . . .
هیچ شمعی
روشن نمی کند
بی تو . . .
هر شب ،
شام ِ غریبان من است

متن عاشقانه غمگین

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

می گویی دوست دارم زیر باران قدم بزنم . . .

اما وقتی باران می بارد چتر به دست میگیری ،

می گویی آفتاب رادوست دارم . . .

اما زیر نور خورشید دنبال سایه میگردی ،

می گویی باد را دوست دارم . . .

اماوقی باد می وزد پنجره را می بندی ،

حالا دریاب وحشت مرا وقتی میگویی دوستت دارم . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

متن احساسی دلتنگی

 

ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑــــــﻪ ﺩﻟــﺖ ﺑﺎﺷـــﺪ
ﺁﻥ ﺭﺍ ﻫـــﺮ ﺟﺎﯾـــﯽ ﻧﮕــﺬﺍﺭ
ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺩﻝ ﺭﺍ ﻣـــے ﺩﺯﺩﻧــﺪ
ﺑـﻌـﺪ ﮐـﻪ ﺑـﻪ ﺩﺭﺩﺷﺎﻥ ﻧﺨـــــﻮﺭﺩ
ﺟــﺎے ﺻﻨــﺪﻭﻕ ﭘﺴـــﺖ !
ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳطـﻞ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﻣﯽ ﺍﻧــــﺪﺍﺯﻧــــﺪ !!!
ﻭ ” ﺗـﻮ
ﺧﻮﺏ مـــے ﺩﺍﻧــے ﺩﻟــےﮐــﻪ
ﺍﻟﻤﺜﻨﯽ ﺷـﺪ !
ﺩﯾـﮕﺮ ﺩﻝ ﻧـﻤــــے ﺷــﻮﺩ

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

وقتی دو قلــــب برای یکـدیگر بتپد
هیچ فاصله ای دور نیسـت
هیچ زمانی زیــــاد نیسـت
و هیچ عشــــــق دیگری نمی تواند
آن دو را از هم دور کند !
محکـم تریـن برهان عشـق
اعتمــــــــــاد” اسـت

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

در کناری از خانه ما
اتاقیست سرد و آبی
تخت و گیتار کهنه من
عکس یک زن به دیواری
زنی زیبا روی و خندان
یار من بود او دورانی
حالا من ماندم و من
گیتار و سیگار و تنهایی

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

آن طــــــــور هم که تـــــــــــو فکر می کنی نیـــــــــست

شـــــــــــاید روزی عاشقت بودم….روزی…!!!

ولی ببین بــــــــــی تو؛

هــــــــــــم زنــــــــــــــــده ام….

هم زنــــــــــــــــــدگی می کنم

فقطــــــــ گاهـــــی در این میــــــــان

یادت

زهــــــــــــــر می کند به کامم زندگــــــــــی را

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

وقتی دو قلــــب برای یکـدیگر بتپد
هیچ فاصله ای دور نیسـت
هیچ زمانی زیــــاد نیسـت
و هیچ عشــــــق دیگری نمی تواند
آن دو را از هم دور کند !
محکـم تریـن برهان عشـق
اعتمــــــــــاد” اسـت

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

آموخته ام که خدا عشق است . . .

و عشق تنها خداست ،

آموخته ام که وقتی نا امید می شوم  . . .

خدا با تمام عظمتش ،

عاشقانه انتظار می کشد دوباره به رحمت او امیدوار شوم

آموخته ام که اگر ته کنون به آنچه خواستم نرسیدم

خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است

آموخته ام که زندگی دشوار است

ولی من از او سخت ترم . . .

تکست عاشقانه خاص

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

امشب تمام گذشته ام را ورق زدم
جز لحظه های سیاه ، لحظه های داغ و پرالتهاب بی قراری
دلتنگی افسرده ، خاموشی ، سکوت
اشک ، سوختن چیزی نیافتم
نفرین به بودن وقتی با درد همراه است

 

((((((((((((((((((((

قلبم بی تابانه بهانه ی کسی را میکند که بار سفر بسته و رفته است.

رفته و چقدر زود از یاد برده که

نگاهی بی صبرانه منتظر نگاه های اوست

که چقدر آغوشی تشنه ی بغل های اوست

و این قلب دیوانه ی من باید رنج بکشد و

صبوری کند.

تا از یاد ببرد صاحبش را.

تا عشقی که سراسر وجودش را به لرزه  می انداخت را فراموش کند.

و فراموش کند که روزی کسی بود

که برایش زندگی بود.

)))))))))))))))))))))))

کجا به دنبال خدا می گردی؟

خدا در قلب انسانهای بی کینه است ،

قلبهای زلال و شفاف

گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود

گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گیرد

گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود می شود

گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند

مواظب بعضی یک ها باشیم !

در حالی که ناچیزند ، همه چیزند.

((((((((((((((((((((

فکر کنم که مرده ام من

موهایم دیگر بلند نمی شود

پلکهایم نمی پرد

قلبم تیر نمی کشد

دلم شور نمی زند

نگاهت که می کنم

چیزی مرا از " نداشـتـن " ها جدا می کند

با تـــو که می خـندم

قفل های این روزها باز می شوند

در تـــو كه می میرم

جاودانگی ، ترانه ی مرغان خوشخوان روزگارم می شود

چه خوش اتفاقی ست

بــا تـــو بــودن

عاشقانه که صدایم می کنی

نامم دل انگیــزترین آوای دنیــا را به خود می گیرد

...

زندگی یعنی همین امروز همین حالا

یعنی در آغوشت تا همیشه تا فردا

زندگی یعنی نگاه تو

کوک کردن قلبم با صدای تو

دل دادن به آهنگ دل پاکت

 هر گاه که یادت در آغوش لحظه هایم به رقص در می آید

قلبم با لهجه ی شیرین سکوت ، فقط تو را می خواند

تو را می خواهم با تمام قلب و روحم

تو را که از من با من مهربانتری

تو را که در چارچوب نگاهت مهربانی قاب شده است

و با هر لبخندت ، هزاران پروانه ی شوق در دلم به پرواز در می آیند

...

 

 موهایم را همچون امواج خروشان دریا

در نسیم نفسهایت آرام آرام رها می کنم

و لذت با تو بودن را

همچون تماشای غروبی دل انگیز

تا مرز جنون احساس می کنم

و تو با من همراه می شوی

))))))))))))))))))))

به یادتم خوب ِ من

تمام راه با توام

با تو پرندگان را تماشا می کنم

با تو زیر سایه ی درخت می نشینم

با تو

تمام خستگی هایم را از تن بیرون می کنم

حتی بر زانوان تو به خواب می روم

...

 

در سایه ی یک نگـــاه

گاهی می توان دمی آسود

در جاری یک صـــدا

گاهی می توان غرق بودن شد

در حجم بودن عـشــق

گاهی می توان هیچ شد

در اوج یک آسمان مـهـــر

گاهی می توان از هزاران قله گذشت

می توان در هجوم تمام هستها نیست شد

و در برابر تمام نبودنها به یک بـــودن بالید

...

 

دیر زمانیست که حیران توام

و در رگهای زندگی ِ من خون عشق تو جریان دارد

می خواهم تا با تمام وجود

چار دیواری درون سینه ام را وقف خاطرات تو کنم

 
چه آتشی بپا کرده ای در وجود من !

 
من ، دیوانه ی رقص شعله های عشق توام

و در اوج ِ رویا پردازی های عاشقانه ام

غرق شده ام در عمیق ترین نقطه ی اقیانوس ِ چشمهای تو

داشتنت بزرگ ترین آرزوی من از نفس کشیدن است

...

هیچکس مثل تو نیست

وقتی آغوش می شوی و زمستانی ترین غم ها در گرمای

 مهربانی ات ذوب می شوند

وقتی بوسه می شوی و گونه هایم را مهمان می کنی

به بارش شکوفه های بوسه

وقتی واژه می شوی و از دوست داشتن می گویی

...

حتی بهشت هم

بی تو جهنمی است برای دل عاشقم

اما جهنم در کنار تو برایم از بهشت نیز خوشتر است

تو که باشی همه ي رنگها زیباست

خزان بهار میشود و دوزخ ، بهشت برین

و آسمان دلم آبی آفتابی

...

 

Love is just like paint, with this

difference that you can clear the paint but not love

عشق همچون نقاشیست با این تفاوت که نقاشی

 را می توان پاک کرد اما عشق را هرگز.

 

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 

LOVE is like WAR

Easy to start......

Difficult to end......

Impossible to forget......

عشق مانند جنگ است

شروع آن آسانه

خاتمه دادن به آن مشکله

فراموش کردنش غیر ممکنه

 

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 

Being in love is when she looks at you and says: I would like to be a cannibal.

عاشق بودن زمانیه که اون بهت نگاه میکنه و میگه : دلم میخواست آدم خور باشم

 

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 

You are like the sunshine so warm,

you are like sugar, so sweet...

you are like you...

and that's the reason why I love you!

تو مثل درخشش خورشید گرمی

مثل شکر خیلی شیرینی

تو مثل خودت هستی

و بخاطر همینه که من دوست دارم!

 

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 

Do you believe in love at first sight

or do I have to walk by again??

به عشق در نگاه اول اعتقاد داری؟؟؟

یا اینکه لازمه یه بار دیگه از جلوت رد بشم؟؟؟؟

 

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 

There are times when I fall in love with

someone new, but I always seem to

find myself back in love with you.

یه وقتایی آدم عاشق آدم های جدید میشه اما من

 همیشه دوباره عاشق تو میشم (از تو مرا هر نفس عشقی دگر!!!)

 

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 

when you are in dark night in demur

 sleep ,one person in Outright world

 making Himself dream whit you

وقتی تو سیاهی شب تن تو، تو خواب

نازه یه کسی یه جای دنیا با تو رؤیاشو میسازه.

 

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 

to tell someone howmuch you love,

how much you care.

Because when they""regone,

no matter how loud you shout and cry,

they won""thear you anymore

به کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داری

و چقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی

چون زمانی که از دستش بدی

مهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی

اون دیگر صدایت را نخواهد شنید

 

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 

There is no remedy for love but to love more

هیچ چاره ای برای عشق وجود ندارد به جز دوست داشتن بیشتر

 

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 

عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلند تر خواهد بود

love is something silent

, but it can be louder than anything when it talks

 

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 

عشق گلی است که دو باغبان آن را می پرورانند

love is flower that is made to bloom by two gardeners

عشق گلی است که در زمین اعتماد می روید

love is like a flower which blossoms whit trust

عشق یعنی ترس از دست دادن تو

love is afraid of losing you

 

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 

My love for you is a journey,

 starting at forever and ending at never

عشق من برای تو یک سفر است شرو ع

شده برای همیشه و هرگز پایان نمی یابد

 

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 

پاسخ عشق است سوال هر چه که باشد

no matter what the question is love is the answer

 

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 

I love all the stars

in the sky,

but they are nothing

compared to the ones

in your eyes!

Love U!

تمام ستاره های اسمان را دوست دارم

اما انها در مقایسه با آنهایی که در چشمانت هستند هیچند

تو را دوست دارم

 

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

 

People live,

People Die,

People laugh,

People cry,

some give up,

some will try,

some say hi,

some say bye

others may forget u ,

But never will I

مردم زندگی می کنند ،

مردم می میرند،

مردم میخندند،

مردم گریه میکنند،

برخی تسلیم می شوند،

برخی سعی خواهد کرد،

برخی می گویند که سلام،

برخی می گویند خداحافظ

دیگران ممکن است تو را فراموش کنند،

اما من هرگز

For The

Lest sunset.

تاآخرین غروب دنیادوستت دارم

************

True friends are like morning ,you can'

t have them whole day .., Bu

t can be sure they'll be there when you

 wake up Today ,Tomorrow & forever...

دوستان حقیقی مثل صبح هستند ، تو نمی توانی

برای همه روز آنها را داشته باشی ، اما میتوانی

مطمئن باشی آنها پیش تو خواهند بود وقتی که " امروز ،

 فردا و برای همیشه" از خواب بیدار میشوی.

************

I thank God I'm rich not with

 money but with people like you.

I may not have the most expensive things

but I've got a most precious gem...

a friend like you.

من فکر میکنم که ثروتمندم نه با پول بلکه با داشتن

 انسانی مثل تو.
من ممکنه که چیزهای خیلی گران قیمت نداشته باشم.
اما گرانبهاترین سنگ جواهرنشان را دارم.
دوستی مثل تو.

اس ام اس های خیلی باحال

انگلیسی با معنی فارسی

If
A=1
B=2
C=3
……………
Z=26 then
L+O+V+E = 54
And
F+R+I+E+N+D+S+H+I+P=108

friendship is twice stronger than Love…

اگر A=1
B=2
C=3
…….
Z=26  خواهد بود بنابراین

عشق = 54 میشود (L+O+V+E = 54 )دوستی = 108 میشود

(F+R+I+E+N+D+S+H+I+P=108 )

پس دوستی دوبرابر قوی تر از عشق است.

+++++++++

The path that leads to happiness is so

 narrow that two can not walk

 on it unless they become one.

مسیری که تورا به سوی خوشبختی هدایت میکند خیلی

باریک است بطوری که 2 نفر نمی توانند باهم روی

 آن راه بروند مگر اینکه هردو یکی شوند.

پیامک های جدید انگلیسی

Those who joyfully leave everything

 in God's hand will eventually see God's hand in

 everything. Worries end where faith begins.

کسانی که با شادی و مسرت همه چیز خود را به دست خدا می سپارند

سرانجام دستان خدا را در هر کاری دخیل می بینند. نگرانی ها پایان

 می یابد در جایی که ایمان وجود داشته باشد.

If the manhood died, if the friendship went

 colorless, if the world is full of cowards, if

the solace is just a dream

, what is that to you? You send just sms!

اگر انسانیت بمیرد ، اگر دوستی ها کمرنگ شوند ، اگر دنیا پر از

 آدمهای ترسو شود ، اگر دلداری دادن آدما فقط یه رویا بود ، بر سر

 تو چه چیزی خواهد آمد؟ تو فقط sms میفرستادی.

+++++++++++++++++

Difficulties in your life do not come to

 destroy you.... but to help you realize

 your hidden potential & power.

 Let difficulties know the YOU ARE DIFFICULT.

مشکلات زندگی برای نابود کردن تو نیامده .. اما برای کمک به

تو آمده تا پتانسیل و توان بالقوه تورا آشکار کند.

 به مشکلات نشان بده که تو سخت هستی

)))))))))))))))))

2-  As days go by, my feelings get stronger,

To be in ur arms, I can't wait any longer.

Look into my eyes & u'll see that it's true,

Day & Night my thoughts r of U..

هرچي که روزها ميگذرن، احساسات من قوي تر ميشه

براي در آغوش تو بودن نميتونم بيش از اين صبر کنم

به چشمام نگاه کن، خواهي ديد که حرفام راسته

شب و روز تمام افکارم ماله تو هستن

 ((((((((((((((((((

3-  All I wanted was sum1 2 care 4 me

All I wanted was sum1 who'd b there 4 me

All I ever wanted was sum1 who'd b true

All I ever wanted was sum1 like U...

تمام چيزي که ميخواستم يه نفر بود که بهم اهميت بده

يه نفر که بخاطر من اينجا باشه

تمام چيزي که ميخواستم يه نفر بود که باهام رو راست باشه

تمام چيزي که ميخواستم يه نفر بود که دقيقا مثل تو باشه!

 *****************

4-  Love is like a CD track

That links our hearts together

Dont ever break that CD coz

That wud break my heart too.........

عشق مثل ترک هاي يک سي دي ميمونه

که قلب هاي مارو به هم پيوند ميده

هرگز سعي نکن که اون سي دي رو بشکني

چون اينکارت ممکنه باعث بشه قلب من هم بشکنه

 ******************

5-  Message:some text missing*

Sender:Name Missing*

*Number Missing

*Sentate missing

*Missing U a lot thats y

everything is missing....

پيام : متن پيام از دست رفته

فرستنده : نام فرستنده مشخص نيست

تاريخ ارسال : تاريخ ارسال معلوم نيست

دلم واسه ي تو خيلي تنگ شده واسه ي همينه که همه چيز

 گم شده و از دست رفته!

99999999999999999

6-  softly d leaves of memories wil fal,

i'll pick them up & gather them all,

coz 2day, 2moro & til my life is through

i'll cherish having sum1 like u!

برگ هاي خاطره ها به آرامي ميريزن

و من بلندشون ميکنم و اونها رو گرد هم ميارم

چون امروز، فردا و تا وقتي که زندگي من ادامه داره

بخاطر داشتن شخصي مثل تو خوشحال خواهم بود

 ))))))))))))))))))

7-  I m on a mission:

Misson 2 avoid u,

2 forgetu, 2 get rid of u,

2 not 2 talk 2u or meet u,

in short....

MISSION IMPOSSIBLE!!

من در يک ماموريتم

ماموريتي براي دوري از تو

ماموريتي براي فراموش کردنت و فرار کردن از دستت

که باهات صحبت نکنم و تورو نبينم

در يک کلام :

ماموريت غير ممکن!!!

 ((((((((((((((((((((

8-  D smallest word is I,

the sweetest word is LOVE

and the dearest person

in the world is U.

tats y I Love You..

i (من) کوتاه ترين کلمه ي دنياست

شيرين ترين کلمه ي دنيا عشقه (LOVE)

و عزيز ترين شخص در دنيا تو هستي(you)

واسه همينه که دوست دارم(I love you)

 ))))))))))))))))

9-  Dear O Dear, ur not near

but i can hear

dont get fear

Ur memories r here

liv wid cheer

no more tear

and ur mine forever!

عزيزم تو نزديک من نيستي

اما ميتونم بشنوم:

هرگز نترس

خاطره هات اينجا هستن

با شادي زندگي کن

ديگه اشک نريز

چون تو هميشه مال مني


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 ارديبهشت 1397 | 11:58 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.