استاد رحیم دیندار(کامران)ترّنم دل

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

 

 

 

ترّنم دل

  استاد رحیم دیندار(کامران)

 

ترّنم      دل     عاشق      بؤد   ترانه    من

 

من آن  کویر  غمم  دشت  غم    کرانه من

 

        دو  دست  خویش  نمودم   نگار  شانه  تو    

    

  ولی  چه   سود   نکردی نظر به شانه من

 

 

      زدست غیر  سبویی  مگیر   و   باده   منوش   

 

بيا     و   خيمه  بزن  در         شرابخانه  من

           

        دلم ز   آتش  هجران  شده  است  دیر  مغان  

 

        شراب   هجر  تو    باشد     می   مغانه   من

 

             قسم  به   حق   تعالی   تویی   خدای   دلم     

      

        پس  از      یگانه   عالم       تویی   یگانه   من

 

               کبوتر      غم    عشقم    چگونه   شرح   دهم   

        

            بزد   فراق    تو   آتش   به            آشیانه   من

 

                در   این  کویر   ستم  آب  و  دانه  کس    ندهد  

      

              کبوترم   که  بؤد      اشک     دیده     دانه   من

 

                   ببین      چگونه     سرودم    غزل   غزال   دلم    

      

               همای    عشق    بؤد    شعر   عاشقانه    من

 

                مپرس از    غم    کامران    و   اشک  دیده    او 

  

                 چنین   سروده   شده   شعر     عاشقانه      من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: استاد رحیم دیندار(کامران)ترّنم دل

تاريخ : یک شنبه 12 آبان 1395 | 10:52 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.